سردارکریمی:

راهبرد آمریکا ناراضی کردن همه مردم ایران است/ جنگ جنگ اقتصادی است

فرمانده سپاه روح الله گفت: راهبرد آمریکا ناراضی کردن همه مردم ایران است.

راهبرد آمریکا ناراضی کردن همه مردم ایران است/ جنگ جنگ اقتصادی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فرمانده سپاه روح الله در مراسم تجلیل از برگزیدگان شبکه آفتاب گفت: راهبرد آمریکا ناراضی کردن همه مردم ایران است.

سردار کریمی افزود: راهبردی امسال آمریکا که ترامپ اعلام کرد، این بود که باید اوضاع  به سمتی برود تا در آستانه چهل سالگی انقلاب ایران همه ناراضی باشند.

وی اضافه کرد: دشمن می‌خواهد دستاورد انقلاب زیر سوال ببرد و با سیاه نمایی‌ در فضای مجازی سعی دارند دستاورد‌های زیاد و زیبای انقلاب را نادیده بگیرند.

فرمانده سپاه روح الله از خانواده صدا و سیما خواست به نحو شایسته‌ای دستاورد‌های انقلاب را تبیین و در با مقایسه با زمان شاه مخلوع این دستاورد‌ها را برای مردم به ویژه جوانان تشریح کنند.

سردار کریمی با بیان اینکه در زمان طاغوت در زمینه فرهنگی، اجتماعی ،سیاسی ، اقتصادی و نظامی وا بسته بودیم تصریح کرد: از نظر سیاسی و نظامی یک کشور وابسته به عضو پیمان ناتو بودیم و بیش از ۴ هزار نفر در سفارت آمریکا و ۳۶هزار مستشار نظامی این  کشور غربی ایران  را اداره می‌کردند.

وی اظهار کرد: وضع سیاسی به شکلی بود که شاه برای عوض کردن نخست وزیر از آمریکا درخواست می‌کرد و رئیس جمهور آمریکا اجازه چنین کاری را به وی نمی‌داد.

فرمانده سپاه روح الله افزود: در بحث پزشکی  از واردات پزشکان پاکستانی و بنگلادشی به جایی رسیدیم که ۴۷ دانشکده پزشکی داریم و  بیش از ۵۳ کشور برای مداوا به کشور ما مراجعه می‌کنند، حداقل ۲ هزار بانوی نویسنده داریم، گاز، آب و برق را به دورترین نقطه رساندیم، بسیاری راه‌های حمل و نقل در سراسر کشور را گسترش دادیم.

وی اضافه کرد: ما باید برای جوانان این پیشرفت ها را بازگو کنیم و با دوران رژیم پهلوی مقایسه کنیم تا جوان‌ها فکر نکنند این‌ها وجود داشته و فریب دروغ‌هایی که در فضا‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شود نخورند.

سردارکریمی بیان داشت: افتخار آفرینان دفاع مقدس اسطوره‌های این کشورند و هنرمندان اگر بتوانند این اسطوره‌ها  را به تصویر بکشند کار بزرگی کرده اند و باید نسل‌های اول و دوم انقلاب دستاورد‌ها را برای نسل چهارم و پنجم در فضای مجازی تبیین کنند.

وی گفت: جنگ جنگ اقتصادی است و همانطور که همه به کمک هم هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم اکنون هم همه باید حس جنگ اقتصادی را داشته باشیم و به یاری خدا و با کمک هم از این مسیر عبور کنیم.

فرمانده سپاه روح الله تاکید کرد: باید آن‌هایی که در زمینه‌های مختلف در کشور راهبری می‌کنند این ظرفیت را برنامه‌ریزی کنند و رسانه‌ها هم پای کار باشند  تا شاهد موفقیت‌های چشمگیر امت اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ ج

راهبرد آمریکا ناراضی کردن همه مردم ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.