تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ایجاد تشکل خادمیاری یکی از اقدامات بسیار خوب تولیت آستان قدس رضوی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، آیت الله سید محمد سعیدی؛ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که طرح خادمیاری با هدف توسعه فرهنگ خدمت اجرا شده است، افزود: این طرح در آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز راه اندازی شده است.

وی گفت: با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مقام تولیت آستان قدس رضوی فضای مستعدی برای اجرای منویات و راهبردهای فرهنگی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

آیت الله سعیدی ادامه داد: چنانچه یک فضای معنوی تنها وسعت جغرافیایی داشته باشد و کارهای فرهنگی در آن انجام نشود از اهداف نظام اسلامی دور است.

وی تصریح کرد: افرادی که علاقه‌مند خدمت به اهل بیت پیامبر(ص) هستند و می‌خواهند خادم آستان‌های مقدس امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) باشند، اکنون می‌توانند در شهرها و کشورهای خود به نام امام هشتم(ع) و حضرت معصومه(س) به مردم خدمت ارائه کنند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه علاقه‌مندان به خدمت می‌توانند با تعیین روزی برای خدمت‌رسانی در محل زندگی خود به نام گرامی امام رضا(ع) یا حضرت معصومه(س) ارائه خدمت کنند، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران شاهد تعداد بسیار زیاد مشتاقان خدمت در آستان‌های مقدس هستیم و دیگر محدودیتی برای خدمت به امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته در‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) شب‌ها بسته بود و کسی نمی‌توانست برای زیارت مشرف شود، اما هم اکنون در‌ها شبانه روزی به روی مردم باز است و هر فردی علاقه‌مند به خدمت باشد می‌تواند برای خدمت رسانی حضور پیدا کند.
 
انتهای پیام// ه.ز
 
 
 

اجرای طرح خادمیاری توسط آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.