دستگیری ۲۴ سارق در سه شهرستان

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و سرقت در شهرستان‌های ساری، بابل و بابلسر برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، ۴ دستگاه تلوزیون، ۵ دستگاه ضبط و پخش، ۶ دستگاه تلفن همراه، ۵ دستگاه باطری اتومبیل، ۲ دستگاه دلر برقی، ۲۰ دستگاه ابزار و ادوات ساختمانی و شیر آلات و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف کردند.

وی افزود: به دنبال اجرایی این طرح ۱۱ سارق سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر دستگیر، ۵ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر نیز از اجرای طرح مقابله با سرقت و دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، افزود: ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

ماموران انتظامی شهرستان بابل نیز ۳ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان ۳ سارقی را که از لوازم منزل تا اموال خودرو و کابل‌های برق را سرقت می‌کردند دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجوئی‌های تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند، از شهروندان خواست درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ک

 


اجرای طرح مقابله با سرقت در سه شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار