وزیر راه وشهرسازی امروز بازارگاه الکترونیکی حمل بار را به منظور حذف واسطه ها و دلالان بخش حمل و نقل جاده‌ای رونمایی کرد.

حذف واسطه و دلالان با راه اندازی ساما‌نه‌های حمل باربه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی سامانه نت بار در سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته  رونمایی شد.

در حاشیه این رونمایی محمد میرزایی منش با بیان اینکه این سامانه مختص صنعت حمل و نقل کشور است و در 12 فاز طراحی شده است گفت: این بازارگاه الکترونیکی نت بار نقش موثری در حذف واسطه‌ها و دلالان حوزه حمل و نقل دارد و صدور بارنامه‌ها را تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه فاز اول این سامانه امروز توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شده است ،‌ گفت: در این سامانه دو مرکز ثبت بار شامل باربری‌ها کارخانجات صاحبان بار عمده و مردم وجود دارد که بارها روی اپلیکیشن راننده‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر عامل بازارگاه الکترونیکی حمل بار تصریح کرد: شرکت‌های باربری غیر مجاز نمی‌توانند در این سامانه حضور پیدا کنند و این شرکت‌ها بدون دخل و تصرف در کرایه‌ها بارها را به رانندگان ارجاع می‌دهند و سپس کمیسیون خود را دریافت می‌کنند.

میرزایی منش افزود: رانندگان پس از رویت کرایه بارگیری را انجام داده و به طور کلی پروسه انتقال  بار بدون دریافت هیچ مبلغ اضافه‌ای در سرتاسر کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه‌ها اضافی را در این سامانه به مشتریان، صاحبان کالا و رانندگان تحمیل نمی‌کنیم،‌ گفت: تا کنون 4500 راننده کامیون و کامیو‌نت این بازارگاه الکترونیکی را بر روی موبایل‌های خود نصب کرده‌اند و ما به زودی شاهد حذف واسطه‌ها و دلالان خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار