تکریم و معارفه فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی رشت

آیین تکریم و معارفه فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به اینکه مهم‌ترین سرمایه هر سازمان و نهادی سرمایه نیروی انسانی آن است گفت: خوشبختانه نیروی دریایی راهبردی ارتش از نیروی انسانی آماده و کارآمد در همه زمینه‌ها برخوردار است.

امیر دریادار تورج حسنی مقدم با بیان اینکه امروزه شاهد آن هستیم که ناو‌های این نیرو در آب‌های بین المللی و آزاد دریانوردی می‌کند افزود: حضور در آب‌های آزاد نشان از قدرت بالای نیروی دریایی در زمینه علمی و مجهز بودن به تسلیحات و ادوات جنگی و دریانوردی روز جهانی است.

وی به ۴ مرکز مهم آموزشی در نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و اظهار داشت:۲۱ تخصص دریایی در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت آموزش داده می‌شود که این تخصص‌های کاربردی در ماموریت‌های این نیرو بسیار تاثیرگذار است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای ارتقا دین باوری و کار آمدی گفت:ایمان، علم و شجاعت که در فرمایشات معظم له بار‌ها آمده است باید در دستور کار همه کارکنان این نیرو نهادینه شود.

تورج حسنی مقدم با بیان اینکه هرچقدر به آموزش اهمیت دهیم در عملیات‌ها و ماموریت‌ها استمرار خواهیم داشت افزود: با تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص می‌توان، توان راهبردی نیروی دریای را در آب‌ها برای مقابله با دشمنان ارتقا بخشید.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ۲ ساله امیر دریاداردوم احمدرضا شهیدی، ناخدایکم آریا شفقت رودسری بعنوان فرمانده جدید آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت معرفی شد.

انتهای پیام/آ

تودیع ومعارفه فرمانده نیروی دریایی رشت

برچسب ها: نیروی دریایی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.