بشار اسد بر اهمیت تلاش‌های کشور‌های متحد و دوست سوریه به ویژه ایران و روسیه برای متوقف کردن دخالت‌های خارجی برخی کشور‌های غربی در روند سیاسی، وایجاد یک فرایند سیاسی توسط خود سوری‌ها بدون هیچ دخالت خارجی تاکید کرد.


به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار اسد، رییس‌جمهور سوریه در دیدار با حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر خارجه کشورمان به تلاش‌های ایران برای رسیدن به تشکیل کمیته بررسی قانون اساسی سوریه علیرغم موانع عمده‌ای که توسط کشور‌های حامی ترروریسم ایجاد می‌شود، اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا، بشار اسد همچنین بر اهمیت تلاش‌های کشور‌های متحد و دوست سوریه به ویژه ایران و روسیه برای متوقف کردن دخالت‌های خارجی برخی کشور‌های غربی در روند سیاسی و ایجاد یک فرایند سیاسی توسط خود سوری‌ها بدون هیچ دخالت خارجی تاکید کرد.

جابری انصاری نیز در این دیدار در مورد آخرین آمادگی‌ها برای برگزاری نشست کشور‌های ضامن درباره سوریه که طی دو روز آینده در ژنو به ویژه پس از توافق اخیر بر فرم نهایی کمیته شروع خواهد شد، صحبت کرد.

حسین جابری انصاری همچنین بر تمایل ایران برای ادامه مشاوره و هماهنگی با دمشق که انعطاف پذیری زیادی برای دستیابی به این توافق را نشان داده است، تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسی ، سیاست خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار