اعتراض وزرای رژیم صهیونیستی به سیاست‌های امنیتی نتانیاهو

در پی تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری، صد‌ها تظاهرکننده به همراه نیمی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی مقابل ساختمان کنست در قدس اشغالی تظاهرات برگزار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی 24 نیوز، پس از وقوع دو تیراندازی در کرانه باختری در هفته گذشته، تعدادی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به همراه صدها معترض دیگر مقابل ساختمان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در اعتراض به سیاست های امنیتی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان روز گذشته (یکشنبه) از کابینه این رژیم درخواست کردند تدابیر امنیتی را در کرانه باختری تشدید و از مکانیزم های بازدارنده و مجازات برای مقابله با این اقدامات استفاده کند.

این تظاهرات خیابانهای اصلی قدس اشغالی را مسدود کرد. تظاهرکنندگان شعارهایی ضد فلسطینی سردادند.

در این اعتراضات، شش وزیر کابینه رژیم صهیونیستی شامل «یواف گالانت»، وزیر ساخت و ساز، «نفتالی بنت»، وزیر آموزش، «یوری آریل»، وزیر کشاورزی، «یاریف لیفین»، وزیر گردشگری، «آیلت شاکد»، وزیر دادگستری و «زئیف الکین»، وزیر حفاظت از محیط زیست حضور داشتند. تعدادی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی هم در این تظاهرات شرکت کردند.

این تظاهرات پس از گسترش درگیری ها در کرانه باختری میان نیروهای سرکوبگر رژیم صهیونیستی و فلسطینیان برگزار شد. کرانه باختری رود اردن که از بیش از پنجاه سال پیش به اشغال ارتش رژیم صهیونیستی درآمده است، بارها صحنه مرگبارترین درگیری ها میان فلسطینیان و نیروهای اسرائیل بوده است. نظامیان صهیونیست هربار به بهانه های مختلف فلسطینیان را هدف حملات خود قرار می دهند و آنها را بازداشت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار