ذوالفقاری در جلسه معارفه استاندار جدید تهران:

تملق پروری و دروغ را کنار بگذاریم و به تخصص و تعهد بپردازیم

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: باید تملق پروری و دروغ را کنار بگذاریم و به تخصص و تعهد بپردازیم.

تملق پروری و دروغ را کنار بگذاریم و به تخصص و تعهد بپردازیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در جلسه معارفه استاندار جدید تهران که امروز (دوشنبه 26 آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تودیع و معارفه آن است که از مدیری که خدمت کرده است، تجلیل کنیم، در تودیع و معارفه استاندار مهم ترین موضوعات مرتبط با آنچه اتفاق افتاده و آنچه نیاز به انجام در استان است، مطرح می‌شود.

و‌ی افزود: استاندار سابق تهران ویژگی مهم تدین، تقوا، صبر و بردباری را داراست و از تجربیات ایشان بسیار بهره می‌بریم.

ذوالفقاری ادامه داد: محسنی بندپی استاندار جدید تهران مسئولیت‌های مهمی را در مجلس، سازمان بهزیستی، وزارت کار و بیمه سلامت برعهده داشته است و با توجه به پیشینه خدمتی که داشت و با پیشنهاد وزیر کشور و رأی هیئت دولت انتخاب شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با تأکید بر اینکه مدیران استان تهران باید به این استان هویت دهند، تصریح کرد: هویت مستقل استان تهران به دست مدیران آن محقق می‌شود و کمتر شاهد حضور مدیران متعهد و دلسوز به اندازه مدیران کشور ما در سایر نقاط دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه باید دستاورد‌های موجود را با شرایط کنونی کشور و امنیت موجود را با میزان تهدید و نه براساس شرایط عادی بسنجیم، عنوان کرد: گفته می‌شود دولت‌های کنونی طبق اقتصاد پسا صنعتی و با بروکراسی سخت همراهند و تلاش‌ها انجام می‌شود، اما راندمان کار طبق تلاش و کوشش‌ها نیست. یکی از گرفتاری‌های مردم بروکراسی است و این مشکل باید از ریشه‌ حل شود.

ذوالفقاری ادامه داد: وجود مقررات انباشت شده یکی از مشکلات و نارسایی‌ها است و از هرکس سوال می‌شود می‌گوید من وظیفه خود را انجام داده‌ام. دنیا به دنبال بازآفرینی دولت است، کدام مسئول است که به دنبال تحقق شعار‌های خود نباشد. همه مدیران برای مسئولیت خود تلاش می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره اینکه چرا برخی کشور‌ها به اندازه ما جلسه ندارند و جلسات را فقط برای هماهنگی بیشتر برگزار می‌کنند؟، گفت: امروز نیازمند بازنگری در قوانین هستیم و سپس ساختار‌ها و فرآیند‌های غیر ضروری باید اصلاح شوند و خیلی از فرآیند‌های موجود فسادزا و معطل کننده هستند.

ذوالفقاری در پایان تاکید کرد: باید تملق پروری و دروغ را کنار بگذاریم و به تخصص و تعهد بپردازیم، مردم باید طعم شیرین مدیران با اخلاق اسلامی را در عمل ببینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.