سامانه همتا اعلام کرد:

گوشی‌های مسافری مورد‌ تأیید سامانه همتا رجیستر شدند

سامانه همتا اعلام کرد فایل حاوی اطلاعات گوشی‌های مسافری ارسالی از سوی گمرک بررسی و آنها که مورد‌تأیید بودند، رجیستر شدند.

تعیین و تکلیف گوشی های مسافری ثبت شده در سامانه همتا تا 26 آذربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال اطلاع‌رسانی طرح ثبت تلفن‌ همراه (رجیستری) یا همان همتا در روزهای گذشته اطلاعیه‌ای مهم را به اشتراک گذاشت که براساس این اطلاعیه درگاه ثبت اطلاعات مسافری سامانه همتا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده و از این پس صرفاً مواردی که مورد تأیید گمرک است، رجیستر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اطلاعیه تکمیلی در خصوص ثبت گوشی‌های مسافری 


این کانال در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد فایل حاوی اطلاعات گوشی‌های مسافری که در روز یکشنبه مورخ 26 آذر برای سامانه همتا ارسال شده بود، توسط سامانه همتا بررسی گردید.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع می‌رساند فایل حاوی اطلاعات گوشی‌های مسافری که در روز یکشنبه مورخ ۲۶ آذر برای سامانه همتا ارسال شده بود، توسط سامانه همتا بررسی گردید.

پس از بررسی اطلاعات ارسالی، تمامی دستگاه‌هایی که اطلاعات آن از سوی گمرک صحیح و کامل ارسال شده بود، رجیستر شده و کد فعالسازی نیز به شماره تلفن همراه متقاضیان پیامک گردید. این کد فعالسازی در کارتابل متقاضیان در سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir نیز قابل مشاهده است. لازم به ذکر است سایر موارد فایل ارسالی از سوی گمرک که فاقد اطلاعات صحیح یا کافی بودند، از سوی همتا تائید نشده و به همراه دلایل عدم‌تائید آنها، در اسرع وقت به گمرک عودت داده خواهند شد. متقاضیانی که درخواست ایشان تائید نشده، می توانند جهت پیگیری وضعیت درخواست خود به گمرک مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.