عضو مجلس خبرگان رهبری:

درد‌های داخلی با تکیه بر کشور‌های غربی درمان نمی‌شود/امروز در جایگاهی قرار داریم که آمریکا نمی‌تواند هیچ دخالتی در کشور ما داشته باشد

درد‌های داخلی با تکیه بر کشور‌های غربی درمان نمی‌شود/امروز در جایگاهی قرار داریم که آمریکا نمی‌تواند هیچ دخالتی در کشور ما داشته باشدعضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم مسئولان ما احساس تعهد بیش تری نسبت به مسائل داخلی کشور داشته باشند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری دوشنبه شب در یادواره حماسه شهید منفرد گفت: اگر امروز مشکلی در اقتصاد کشور وجود دارد به دلیل بی اهتمامی برخی مسئولان بوده که باید به این مهم توجه داشته باشیم و بدانیم ملت ایران در پاسداشت خون شهیدان همچون دوران دفاع مقدس متحد و منسجم است.

وی تصریح کرد: در شرایط امروز همه باید با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در دفاع از ارزش‌های انقلاب حرکت کنند و امیدواریم مسئولان ما احساس تعهد بیش تری داشته باشند و بدانند که درمان درد‌های ما در تکیه بر کشور‌های غربی نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید مراقب باشید چیزی به جای فضائلی که ۴۰ سال است ملت انقلابی ایران را به اوج رسانده قرار نگیرد و روحانیون این را مدام برای مردم یادآوری کنند که خطر داخل کشور است.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی افزود:سال ۵۷ به خواست مردم یک رژیم بی ارتباط با مبدا و آسمان به عنوان نظام شاهنشاهی با اراده، خواست و قیام مردم فروریخت و یک نظام سیاسی دارای ریشه آسمانی متکی بر قرآن و برخواسته از مکتب وحی و الهام گرفته از نهضت عاشورا جایگزین شد.

وی تصریح کرد:آن روز‌ها حوزه‌های علمیه نیز پابه پای امت اسلامی متحد و منسجم بودند و انقلابیونی در این جریان فداکاری و جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند تا امروز در جایگاهی قرار گرفتیم که ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند هیچ دخالتی در کشور ما داشته باشد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

آمریکا می تواند هیچ دخالتی در کشور  داشته باشد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.