سرهنگ بخشنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بازاریابی آنلاین توزیع کنندگان مواد مخدر در فضای مجازی/ کنجکاوی دومین عامل مصرف روانگردان‌ها در بین جوانان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: خرید و فروش موادمخدر از طریق سایت‌های غیر اخلاقی می‌تواند بر رفتار‌های اعتیادآور تاثیر بگذارد.

بازاریابی آنلاین توزیع کنندگان مواد مخدر در فضای مجازی/ کنجکاوی دومین عامل مصرف موادمخدر در بین جوانانسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروزه در فضای مجازی قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر با استفاده از اینترنت اقدام به بازاریابی آنلاین مواد مخدر و افیون می‌کنند.

وی افزود: محتوا‌هایی که در برخی از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد می‌تواند به برخی از آسیب‌های اجتماعی دامن بزند، خرید و فروش موادمخدر و روانگردان از طریق برخی سایت‌های غیر اخلاقی می‌تواند بر رفتار‌های اعتیادآور تاثیر بگذارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تصریح کرد: فضای مجازی بسیار خطرناک است چراکه به خاطر ماهیت آن جاذبه زیادی برای جوانان و خصوصا نوجوانان دارد، آن‌ها نباید بر این باور باشند که هر چیزی که در فضای مجازی وجود دارد صحیح و موثق است.

وی با بیان اینکه کنجکاوی را می‌توان دومین عامل مصرف موادمخدر در بین جوانان عنوان کرد، گفت: خانواده‌ها با منع کردن نمی‌توانند از استفاده جوانان از شبکه‌های مجازی جلوگیری کنند بلکه با انجام این کار آن‌ها حریص‌تر خواهند شد.

سرهنگ بخشنده اظهار کرد: خانواده‌ها می‌توانند با درک هوشمندانه ویژگی‌های جوانان به آن‌ها اجازه دهند در چارچوب وقواعد خانواده از فضای مجازی استفاده کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطرنشان کرد: فاصله والدین با فرزندان باید همیشه وجود داشته باشد و فرزندان در خانواده باید حد و مرزی داشته و والدین نیز باید برای انواع رفتار‌های آن‌ها قواعد و ضوابطیس داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار