معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

ماموریت‌ اصلی سپاه توانبخشی در حوزه بهداشت و درمان است/ دنیا تایید می‌کند ایرانی‌ها در صدر تولید علم قرار دارند

سردار فدوی گفت: تولید علم یعنی باید آن را تولید کرد نه اینکه جای دیگر باشد و آن را تولید کنیم، دنیا تایید می‌کند ایرانی‌ها در صدر تولید علم قرار دارند.
 
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشتمین جشنواره باقرالعلوم (ع) در بیمارستان بقیة الله (عج) اطهار کرد: بنده خدا می‌تواند در وضعیتی قرار بگیرد که خداوند به او سلام کند وقتی خداوند بر انسان سلام کند انسان موفق خواهد بود و بر اساس حدیث قدسی بنده خدا این توانایی را دارد که به قدرت کن فیکونی برسد.

وی افزود: دنیا طوری است بندگان خدا بیمار می‌شوند و وقتی مجموعه‌ای برای از بین بردن این گرفتاری باشد در جهتی قرار دارد که مورد خطاب خدا قرار بگیرد.

فدوی تاکید کرد: تولید علم یعنی باید آن را تولید کرد نه اینکه جای دیگر باشد و آن را تولید کنیم، دنیا تایید می‌کند ایرانی‌ها در صدر تولید علم قرار دارند.

علم و فناوری آمریکا مربوط به ایرانی‌هاست

وی تصریح کرد: اگر به خاطر داشته باشید در روز‌های نخست رئیس جمهور دیوانه آمریکا اعلام کرد می‌خواهد ایرانی‌ها را از آمریکا بیرون کند و یک دانشمند نامه‌ای به او نوشت و گفت: این چیزی که از علم و فناوری در آمریکا زبانزد است مربوط به ایرانی‌هایی است که در آمریکا هستند این را سپاه و امورخارجه ایران نگفته‌اند و یک دانشمند آمریکایی گفته است.

فدوی افزود: علم و دانش انتها ندارد و اگر پای کار آن باشیم به موفقیت‌های فراوانی دست خواهیم یافت.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیان کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه توانبخشی داخلی و خارجی در حوزه بهداشت و درمان است و اگر این کارهایمان به درستی انجام شود و بیماری و درد و آمال مردم برطرف شود، رغبت در کشور ایجاد خواهد شد.

فدوی اظهار کرد: ما ۴۰ سال است در سپاه پای تحقیقات و فناوری‌های بسیاری رفته‌ایم و هر کاری که ۶ دانگ پای آن بوده‌ایم به سرانجام رسانده‌ایم و اگر کاری نیمه تمام مانده یعنی که ۶ دانگ پای کار نرفته ایم زیرا استعداد، نیروی انسانی و توان علمی آن را داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: سپاه باید در بهداشت و درمان در شرایط غیرعادی مانند جنگ و بحران عملکرد خوبی داشته باشد و خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی پر این زمینه صورت گرفته است.

توانایی سپاه در راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی

وی بیان کرد: بهداشت و درمان سپاه این توانایی را دارد که در حداقل زمان بیمارستان صحرایی را با هواپیما منتقل و در اقصی نقاط کشور یا جهان در شرایط اضطرار برقرار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار