استراتژی‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی در برنامه ۵ ساله تدوین می‌شود.

تدوین استراتژی ۵ ساله آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدباقر لاریجانی معاون وزیر بهداشت در جمع هیئت رئیسه و مدیران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: آموزش و پژوهش رکن اصلی دانشگاه است که در کنار بهداشت و درمان توجه بیشتری باید به آن شود.

وی با اشاره به قدمت دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: این دانشگاه تاکنون ظرفیت‌های خوبی در حیطه درمان و آموزش داشته و برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های دانشگاه و ارتقاء بیشتر آن در آموزش و پژوهش نیاز به طراحی برنامه پنج ساله در شورای گسترش کشور است.

لاریجانی بیان کرد: خوشبختانه پیشرفت درمان در شهرستان جهرم روندی رو به رشد داشته است و زیرساخت‌های خوب درمانی و بهداشتی در این شهرستان شکل گرفته است.

وی با اشاره به سیاست‌های وزارتخانه در تعیین برنامه پنج ساله درباره استراتژی‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی جهرم می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های خوب خود و بستن برنامه و چشم‌انداز‌های آتی که مد نظر دارد، نیاز‌های آموزشی خود را برطرف و رشته‌های تحصیلات تکمیلی و رزیدنتی مورد نیاز را اضافه کند.

محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز با اشاره به ۱۰۶۴ دانشجو و ۱۱۳ هیئت علمی این دانشگاه گفت: تمام تلاش ما بر این است که در کنار ارتقاء زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی دانشگاه بتوانیم ارتقاء زیرساخت‌های آموزشی را هم داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور ۱۲۰ پزشک متخصص در شهرستان گفت: ۶۰ درصد از مراجعین ما به کلینک‌های تخصصی و فوق تخصصی درمانی جهرم از شهرستان‌ها و مراکز استان همجوار هستند.
انتهای پیام/م

صحبت های معاون وزیر بهداشت در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار