مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبرداد؛

یزد یکی از نامزد‌های جدی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:استان یزد با پتانسیل‌هایی که دارد نامزد جدی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است.

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به اقدامات شایسته وارزنده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی تشکل و موسسات غیردولتی در حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد که همکاری مدیریت شهری برای کسب شهر یزد برای پایتخت کتاب ایران موثر است.

جوادیان زاده افزود: اگر بتوانیم شهریزد را برمحور فرهنگ و کتاب احیا نماییم به طور حتم در معادلات سیاسی و اجتماعی آینده تاثیرگذار خواهیم بود و همچنین در زمینه کتاب و کتابخوانی نیز می‌توانیم گام‌های موثرتری را برداریم.

وی با بیان اینکه شهرتاریخی و جهانی یزد، شهری جذاب برای جهانیان است، اظهارداشت: یزد نیازمند یک اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است که امیدوارم این برند فرهنگی با تلاش‌های موثری که انجام شده است این برند را برای شهر جهانی یزد بدست آوریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به برخی از طرح‌های مهم یزد برای پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و در عین حال از بخش خصوصی و حوزه صنعت خواست در حوزه فرهنگ سرمایه گذاری و همکاری بیشتری را داشته باشند.


انتهای پیام/ ا

استان یزد نامزد کسب برند پایتخت ایران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار