پذیرش ۲۵ هزار مشترک گاز طبیعی در استان کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ هزار مشترک شهری و روستایی در سراسر استان کرمان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فلاح، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به پذیرش ۲۵ هزار مشترک شهری و روستایی در سراسر استان کرمان از ابتدای امسال تاکنون گفت: پذیرش این تعداد مشترک با اجرای بیش از ۸۵۰ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع همراه بوده است و هم اکنون ۶۰۵ هزار مشترک شهری و روستایی در استان کرمان در بخش خانگی، روستایی و تجاری به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

وی به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم روستایی اشاره کرد و افزود: وزارت نفت در سال‌های اخیر با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن کشور گام برداشته که انجام این مهم به منظور اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ است.

فلاح تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم در تمامی استان‌های کشور، استفاده از سوخت پاک و ارزان گاز است و در خصوص گازرسانی به روستا‌های استان کرمان تاکنون پیگیری‌های بسیاری صورت گرفته و با اعتبارات خوبی که در بند ق. تخصیص یافته در حال حاضر ۵۰ شهر و ۹۵۹ روستا در استان کرمان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی یادآور شد: عملیات گاز رسانی به ۱۴ شهر و ۲۹۵ روستا در دست اجراست که به زودی آیین افتتاحیه ۳ شهرستان جیرفت، نرماشیر، فهرج و ۷۸ روستای تابعه و ۲ شهرک صنعتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

25 هزار مشترک استان کرمان به شبکه گاز طبیعی متصل شدند

 

برچسب ها: صنعت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار