بستن مرکز ترک اعتیاد متخلف در رامسر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از جلوگیری از فعالیت یک مرکز ترک اعتیاد متخلف در شهرستان رامسر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از ضرب و شتم مددجویان در یک کمپ ترک اعتیاد در رامسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

سید یونس حسینی عالمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: با پیگیری دادستانی شهرستان رامسر و با توجه به تخلفات یکی از مراکز ترک اعتیاد این شهرستان، ضمن تشکیل پرونده قضایی و بازداشت دو تن از مسئولان این مرکز، نسبت به پلمب آن اقدامات لازم به عمل آمد.

وی ادامه داد: طبق نظر اداره بهزیستی شهرستان، فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد مذکور مربوط به سال‌های گذشته بود که به تازگی منتشر شد.

حسینی عالمی افزود: در همان زمان و پس از اطلاع از عمل غیر انسانی، فرد ضارب از موسسه اخراج شده و با توجه به شرایطی که در موسسه قبلی وجود داشت جهت بهبود شرایط و توسعه مناسب در راستای هماهنگی بیشتر و رعایت دستور العمل سازمان بهزیستی، آن مکان تعطیل و عوامل ناکارآمد همگی اخراج شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: در سال جاری با توجه به مکان جدید و رعایت دستورالعمل سازمان و منطبق شدن با پروتکل بهزیستی شرایط مرکز ترک اعتیاد مذکور فراهم و پروانه فعالیت موسسه برای افراد جدید تمدید شده است.

انتهای پیام/ک

تعطیلی کمپ ترک اعتیاد در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.