پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای پوتین و ترامپ در سال ۲۰۱۹ پیشگویی کرده است؟!

یک زن نابینای بلغاری که حملات یازده سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیش‌بینی کرده، پیش از مرگش برای سال ۲۰۱۹ نیز چند پیشگویی مهم انجام داده است.

پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای پوتین و ترامپ در سال ۲۰۱۹ پیشگویی کرده است؟!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه سان، یک زن نابینای بلغاری به نام «بابا وانگا»که گفته می‌شود حمله به برج‌های دوقلوی آمریکا، ظهور داعش و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به درستی پیش‌بینی کرده بود،‌ از قرار معلوم چند پیش‌گویی مهم نیز برای سال 2019 انجام داده که دو مورد از آنها درباره رؤسای جمهور آمریکا و روسیه است!

طبق آنچه که در گذشته توسط برخی دیده و شنیده شده، این زن بلغاری که در سال 1996 در سن 85 سالگی درگذشت، از توانایی‌های ماوراءالطبیعه شگفت‌انگیزی برخوردار بوده که به او اجازه می‌داده بلایای طبیعی و سایر اتفاقات بزرگ جهان را پیش‌بینی کند.

او در کودکی پس از گرفتار شدن در یک توفان وحشتناک، به طرز مرموزی بینایی خود را از دست داد و تا پایان عمرش نابینا باقی ماند. البته برخی گفته‌اند او بر اثر این حادثه به طور کامل نابینا نشد و تا حد بسیار کمی می‌توانست محیط اطراف خود را ببیند.

با این حال، برخی مدعی‌اند که بابا وانگا با همین شرایط جسمی، پیش از مرگش آینده جهان را تا قرن 51 میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین است، پیش‌بینی کرده است. به همین دلیل، با وجود آنکه بیش از دو دهه از مرگ او می‌گذرد، اما بسیاری از افراد در جهان در پایان هر سال برای پیش‌بینی اتفاقات سال بعد به پیش‌گویی‌های او مراجعه می‌کنند.

این پیرزن نابینا که در زمان حیات خود به خاطر پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب «نوستراداموس منطقه بالکان» را از آن خود کرده بود، ظاهرا درباره سال 2019 نیز چند پیش‌گویی مهم داشته است.

پیش‌گویی‌های بابا وانگا برای سال 2019
بابا وانگا در پیش‌گویی‌های خود برای سال 2019، به یک بحران اقتصادی بزرگ در اتحادیه اروپا و همچنین ترور رئیس‌جمهور روسیه (ولادیمیر پوتین) اشاره کرده است. او پیشگویی کرده که تلاش برای ترور پوتین از داخل تیم امنیتی او صورت می‌گیرد اما مشخص نکرده است که این سوءقصد به مرگ رئیس‌جمهور روسیه منجر خواهد شد یا خیر.

این پیرزن بلغاری همچنین پیش‌بینی کرده که یک سونامی ویرانگر شبیه به سونامی سال 2004 در آسیا اتفاق خواهد افتاد و یک شهاب‌سنگ بزرگ نیز در خاک روسیه فرود خواهد آمد.

اما جالب‌ترین پیش‌بینی بابا وانگا برای سال 2019 درمورد ترامپ است. او پیش‌بینی کرده که رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2019 بر اثر ابتلا به یک بیماری مرموز، شنوایی خود را به طور کامل از دست خواهد داد و دچار آسیب مغزی خواهد شد.

پیرزن نابینای بلغاری برای سال 2018 نیز پیش‌بینی کرده بود که چین با غلبه بر آمریکا به اولین ابرقدرت جهان تبدیل خواهد شد. افرادی که به پیش‌گویی‌های این پیرزن نابینا ایمان دارند مدعی‌اند با وجود اینکه او این پیش‌گویی‌ها را بیش از 20 سال پیش انجام داده است، اکنون در آنها رگه‌هایی از حقیقت دیده می‌شود.

در زمانی که بابا وانگا تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد، سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها 4.1 بود اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان اخیرا از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام داده‌اند، در تطابق کامل با پیش‌گویی بابا وانگا است.

پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای ۲۰۱۸ پیشگویی کرده است؟!

پیرزن بلغاری از چه زمانی معروف شد؟
بابا وانگا برای اولین بار زمانی به شهرت جهانی رسید که پیشگویی او درباره غرق شدن زیردریایی روسی کورسک در سال 2000 به حقیقت پیوست. افرادی که به پیش‌گویی‌های او اعتقاد دارند مدعی‌اند او سالها قبل از حملات یازده سپتامبر 2001 پیش‌گویی کرده بود که دو پرنده آهنین (هواپیما) به آمریکا حمله خواهند کرد. او حتی پیش‌بینی کرده بود که پس از این حادثه (اشاره به حمله آمریکا به افغانستان) خون افراد بیگناه زیادی به زمین ریخته خواهد شد.

پیرزن بلغاری همچنین درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال 2016 (سالی که همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در آن انجام شد)، اروپا دیگر به این شکلی که اکنون وجود دارد وجود نخواهد داشت.

بابا وانگا حتی ظهور یک "ارتش افراط‌گرا" و حمله آن به اروپا را پیش‌گویی کرده بود که اکنون برخی معتقدند داعش را می‌توان مصداق این پیش‌بینی او دانست. به قدرت رسیدن پوتین در روسیه نیز یکی دیگر از پیش‌گویی‌هایی است که او سالها پیش از این انجام داده بود.

از همه جالبتر اینکه برخی مدعی‌اند این پیرزن نابینای بلغاری در زمان حیات خود پیش‌بینی کرده است که شخصی با مشخصات باراک اوباما آخرین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود و این پیش‌گویی برخی را به این باور رسانده است که دونالد ترامپ ممکن است هرگز دوره ریاست‌جمهوری خود را به پایان نبرد.

بابا وانگا علاوه بر این پیش‌گویی‌ها، پیش از مرگ خود از پایان گرسنگی در جهان تا سال 2028 خبر داده است. او همچنین گفته است که کره زمین تا سال 2341 غیرقابل سکونت خواهد شد.

برخی کارشناسان ادعا کرده‌اند که تاکنون 68 درصد پیش‌گویی‌های این پیرزن بلغاری درست از آب درآمده است؛ هرچند طرفداران او این رقم را 85 درصد اعلام کرده‌اند!

 انتهای پیام/

پیش‌گویی‌های بابا وانگا برای پوتین و ترامپ در سال 2019

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۵۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
یه گروه افراطی به اروپا حمله خواهد کرد داعش کجا به اروپا حمله کرده منظورش شاید پوتین افراط گرا باشه شاید نه حتما اگه پیشگویی درست باشه
Iran (Islamic Republic of)
موشی
۰۲:۲۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شکست میخورد و در سال 2025 میمیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
در مورد قیمت گوشت کیلویی ۲۰۰ هزار تومان
برنج کیلویی ۸۰ هزار چطوره ...؟؟؟
Germany
میم
۱۳:۰۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
نگفته بود کرونا میاد ایران برنامه شاد رو اختراع میکنه و همه دانش آموزان و معلمها رو نابود میکنه
Iran (Islamic Republic of)
احمدکوهی
۲۳:۵۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
ایران کی درس میشه نگفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
همین رو کم داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۴۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
سلام چقد صحت داره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خب خداروشکر دیدیم که همش دروغه (:
هیچ کس جز خدا و به اجازه‌ی خدا توان اطلاع یابی از آینده رو نداره
درضمن کسانی که حقیقتا از نبروهای ماورای طبیعه برخوردارن در حالی که از راه درست به این نیرو رسیدن اینطور به دنبال شهرت نمیگردن
Iran (Islamic Republic of)
علی امامی هستم
۱۴:۱۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. خیلی جالب بود. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۲۳:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
خیلی خوب میشه اگه)پیشبینیش درموردترامپ ب حقیقت برسه.
ولی حیف ک مزخرفه.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۱:۴۵ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام اخرش دوباره ایران به قدرت میرسه دلیل این همه تحریم چیه. برا اینکه مثل سگ از ایران میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
هیچ کس جز الله از آینده خبر نداره
Iran (Islamic Republic of)
حامد . کاشمر
۱۱:۴۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام به تمام هموطنان عزیزم. من خیلی از اتفاقاتی که در کشور رخ میده رو قبلش خوابش رو میبینم. اگه جایی می بود که میشد خوابم رو تعریف کنم جلوی خیلی حوادث رو میشد گرفت.1 قبل از به شهدت رسیدن سردار سلیمانی خواب دیدم که یه سپاهی ترور شد .2 یه شب خواب دیدم تعداد زیادی از مردم اتش گرفتن یه هلیکوپتر اونارو زد که مال دولت ایران بود .خوابم خورد به هواپیمای اوکراین. ساختمان پلاسکو رو هم دیدم. اگه فقط یه سایت معتبری میبود من میتونستم فایل صوتی بزارم و هشدار بدم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۱:۵۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
داداش میشه آیدی تلگرامتو بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
چه چیزا
چه حرفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۸ دی ۱۳۹۸
در مورد مردم ایران چیزی نگفته تکلیفمونو بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۶ دی ۱۳۹۸
همه ش درباره ۲۰۱۹غلط از آب در اومد
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۲۳:۱۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
آخرین رییس جمهور امریکا اوباما باشه هم درست ازاب درمیاد.میدونید چرا. چون الان ترامپ داره استیضاح میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
به نظرم درسته این پیشگویی ها حقیقت داره
Australia
سینا
۰۰:۴۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
ان.شاءالله پیش گویی درمورد ترامپ درست باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
اینومیدونم انشاءالله امام زمان(عج)به همین زودی ها ظهور میکنند
Iran (Islamic Republic of)
نصرت اداموس
۰۴:۰۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
من پیشگویی میکنم که تیمی قرمز رنگ سه سال با ناداوری و زد وبند قهرمان میشود و سوپرجامم به ان تیم میدهند بدون بازی
Iran (Islamic Republic of)
صید ابراهیم
۰۱:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
پیشگویی درست این
مردی از تبار مصطفی ظهور خواهد کرد , زمین جان تازه ای میگیرد , گلها غرق در شادی میشوند , جهان رنگ صفا میگیرد , آسمان از شور خدا کل میکشد .همه جا پر میشود از مکانهایی که در آنجا قران و مفاهیم قرانی تدریس میشود , دیگر کسی حق دیگری را ضایع نمیکند , دیگر کودک یمنی از گرسنگی نمی میرد , شهر حرم بی بی هم از کفتارها پاک میشود .آن مرد , قائم نام دارد , همانکه جهان سالها منتظر دیدن اوست .منجی جهان , جانا بیا .
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۰۰:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من که واقعیت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
بینم راجع به افغانستان و مردم بیچاره اش چیزی نگفته ؟
Iran (Islamic Republic of)
اددی
۲۱:۴۷ ۱۳ تير ۱۳۹۸
من الان پیش بینی میکنم پراید در سال2020 100ملیون خاهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
چه جالب
Netherlands
مسعود 605
۲۳:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
من تاریخ ۲۴ اسفند ۹۷ ساعت ۶:۵۵ دقیقه صبح، خواب دیدم که شهرمونو سیلاب گرفته و حتی خونه ما رو هم ویران کرده! درست ۵ روز بعدش خواب من تعبیر شد!!! من خوابمو قسمت یادداشت های گوشیم بعده بیدار شدن نوشتم! مثل یک کابوس بود! حتی یک درصد هم احتمال نمیدادم اکثر ایران پنج روز بعدش درگیر سیلاب ها شن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
به به به نظظظرررم پراید یک معجزه هست
Iran (Islamic Republic of)
فاطنه
۰۱:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
به نظرم راسته منم از زندگی میترسم وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
امان از خرافات
Iran (Islamic Republic of)
ابابیل
۲۳:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
این پیرزن بلغاری ایران نمیاد باور کنید ایرانیان پیش گویی را مپرستند. آنقدر پولدار میشود که میتواند دنیا را بخرد شاید به ایران کمک کند همه طبقاتی با هم یکی بشند . راستی زنده است. اگر در قید حیات هست زودتر دست کار شویدتا دیر نشده بیارینش شاید برایتان تمام مشکلات کشور را زود درست کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
چه زود فوت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
میگن پیرزن پیشگو،تولید هلیکوپتر با موتور پراید رو هم پیش بینی کرده بوده!!! علی برکت ا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
به نظر من چندتا از پیش گویی هایی که اتفاق نیافتاده به وسیله انسان ها توش تغییر به وجود اومده ، مثلا مرگ پوتین به دست یکی از افراد خودش برای این میتونه اتفاق نیافتاده باشه که بعد اطلاع از این موضوع تدابیر امنیتی رو بیشتر کردن و محافظن مورد اعتماد رو جایگزین قبلی ها کردن و یا کر شدن ترامپ میشه اتفاق نیافته و با اطلاع اونا از این موضوع بیشتر خودش رو مورد چکاپ قرار داده و رژیم غذاییش رو تغییر داده و ....
این پیشگویی ها قرار بوده رخ بدن اما شاید به وسیله قدرت انسانی تغییر در اونا ایجاد شده باشه
ولی در کل حرفایی که زده یه سری هاش کاملا قابل حدس بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
درمورد قیمت خودرو درایران پیش بینی نکرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
محمدآقا پیش بینی‌های عالی .ولی قبضها یادت رفت.آب .گاز.برق یک سیستم هوشمند و خودکار میاد دم در اگه پولش را ندید قطع فوری.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۰۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
یک پیش گویی خیلی ساده
انسانها با امید به آینده زندگی می کنند.
درکارهایشان به خدا توکل دارند.
ازبلا وبدی ها می ترسند وبه نیازمندان کمک می کنند.
از سختی های زندگی می ترسند وقناعت می کنند.
چشم وهم چشمی بزرگترین اسراف می باشد.
زنها می توانند خانواده را تنگدست یا شکوفا کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
حالا که کار به پیشگویی رسید من هم یه پیشگویی حتمی می کنم در مورد همه مردم دنیا و اون اینکه همه مردم دنیا تا آخر عمرشون زنده هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
بریزید دور این حرفارو ! پیشگویی دیگه چه صیغه ایه بنده خدا خواسته سلبریتی بشه یه چیزایی پرونده شما جدی نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
دروغ هست. همش دروغ هست. پیشگویی اشتباه هست. در قران پیشگویی کردن و واقعیت هست. گول این حرفهارو نخورید. مرگ بر اسرائیل که این حرفهرو بین مردم پخش میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید رحمانی
۲۱:۲۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
پیش بینی امامان ما و احدیث و قران از همه دقیق تره بنده پیش بینی میکنم مستظعفین و مسلمانان به رهبری امام زمان بر جهان پیروز خواهند شد.
Netherlands
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
امیرعباس
۲۲:۳۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
ان شاء الله بزودی این اتفاق خواهد افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
درمورد ایران هم پیش بینی کرده که مرغ کیلویی۱۲ تومن میشه
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۹:۵۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
حالمون بد شد از این همه نظر منفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
پیشگویی‌های بنده برای ده سال آینده
آسیا در جهان یکه تازی خواهد کرد و کشورهای شرق آسیا در رتبه های اول جهان خواهند بود و در غرب آسیا ایران اول میشود
خودروهای برقی جای خودروهای سوخت فسیلی را خواهند گرفت وانرژی اکثر خانه ها از صفحه خورشیدی تامین خواهد و چین هم قدرت اول جهان و اروپا هم رقیب آمریکا میشود
روسیه و هند هم به قدرت بزرگ اقتصادی درجهان تبدیل میشوند
و عملا جهان چند قطبی میشود
در آینده ای نزدیک، بیشتر موبایلها هم به نازکی کارت‌های بانکی میشوند!!!!!
و یارانه ها هم بیشتر میشوند اما راجع به گرانی نظری ندارم!!!!
و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
آفرین بهش
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۲۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
سیاستها و پیشگویی هایش خوب بودند واقعا جای احسنت گفتن بر این فکرهای خوب و پیشبینیهایش !!!!! ولی خدایی من مطمئنم تمام سیاستها و آینده نگری هایش در مورد ایران ،همه به باد هوا رفته !!چون در ایران ،هیچ چیز را نمیشود پیشگویی کرد حتی قیمت رب و تخم مرغ را!!!!!!!!!
اینهم از شاهکار ما ایرانیها !!
به افتخار خودمون ایرانیا بزنیم اون کف قشنگیه رو!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
اگه میدانستم میخاد فوت کنه میرفتم شاگردش میشدم تعلیم میدیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
پیش بینی من فعلا خوبه نیلزی به عمل بینی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
پیش بینی من فعلا خوبه نیلزی به عمل بینی نداره
Netherlands
هادی
۱۶:۴۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
در باره ایران ۲ سال پیش به همه رفیقام گفته بودم که در ایران روزی می آید که اگه ۱کیلو پسته وچند عدد رب آتا دستتون باشه ترور میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
خیلی بامزه بود
Netherlands
هادی
۱۶:۴۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
در باره ایران ۲ سال پیش به همه رفیقام گفته بودم که در ایران روزی می آید که اگه ۱کیلو پسته وچند عدد رب آتا دستتون باشه ترور میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
جدیدترین پیش بینی:
در چند ساله آینده همه مردم ایران به طور محسوسی پولدار میشوند و جمعیت کشور به زیر ده میلیون نفر میرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
خرافات .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
و اینکه یدالله فوق ایدیهم.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۱۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
قیمت ارز را پیش بینی میکرد در ایران خوب بود که بعضی از طمع کاران سکته نکنند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۱۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
قیمت ارز را پیش بینی میکرد در ایران خوب بود که بعضی از طمع کاران سکته نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
سال 2019 بر اثر ابتلا به یک بیماری مرموز، شنوایی خود را به طور کامل از دست خواهد داد و دچار آسیب مغزی خواهد شد///
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
پیشگویی فقط در مورد آمریکا و روسیه انجام داده؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
خب ایران که قابل پیش بینی است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
اتفاقاً ایران غیر قابل پیش بینی ترین کشور دنیاست که پیش بینی در مورد آینده اون فقط از عهده یک معصوم بر میاد واسه همین در مورد ایران حرفی نزده البته در مورد هیچ کشوری به غیر از آمریکا و چین حرفی نزده بقیه حرفاش در مورد اشخاص بوده تا کشورها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
ایران مشخصه نیازی نیست ب این لوس بازی ها متوسل شیم
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۴:۴۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
پیشگویی من : بنزین در ایران ۵ هزار تومان میشود و سپس ۲ هزار تومان ارزان می کنند و به ۳ هزار تومان میرسد و خوشحالند از اینکه بنزین ارزان شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
حیف که کور نیستی والا مشهور می شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چه باحالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
در مورد قیمت مرغ در ایران چه پیش بینی کرده؟الان قیمت مرغ۱۳۲۰۰تومن است. پیش بینی فردا چیع؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
میشه پانزده هزار بعد صد تومن ارزون میشه چهرده و نهصد
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۴:۱۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
من با قسمت پایان گرسنگی در جهان موافقم چون همه ی گرسنه ها میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چون درباره دلار پیش گویی نکرد حرفهاش فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چرا بهش میگن بابا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
جناب خان هم پیشگویی میکنه................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
مطلب تکراری بود چند وقت پیش هم گذاشته بودید...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
اگه پارسال این پیشگو میگفت تو ایران دلار میخواد بشه 19 تومن پراید 40 میلیون و همه اجناس قیمتشون چند برابر میخواد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
متاسفانه بابا وانگا قبلاً گفته من هیچ نوع پیشگویی در مورد ایران نمی توانم داشته باشم. زیرا ایران تنها کشوری است که همه چیز در آنجا روی آب است و هیچ نوع ثباتی در آن وجود ندارد تا بتوان در مورد آن پیشگویی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
قران دقیقترین پیشگویی رو وعده داده

برید سراغ قران و معصومین علیهم السلام در کتابهاامده
اخر زمان زن ومرد شبیه یکدیگر می شوند
جای حق وباطل عوض می شود
اهل دین ( دیندار واقعی)منزوی میشوند و گناه زیاد و علنی می شود
و.....
در کتب قدیم خیلی مطالب از اخرالزمان بیان شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
Bayad goft age in piri pishguyihash Doros bashe dar morede iraanam doroste,azizan mitunan beran bebinanche pishguyi hayi iran karde
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
باخط فارسی بنویس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
فهمیدیم انگلیسی بلدی خودتم میدونی چه نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۱ دی ۱۳۹۷
بابا واقعا اینقدر سخته خودن متن این دوست عزیز که همه اومدین میگین فارسی بنویس ، خب نوشته باید گفت اگه این پیری پیشگویی هاش درست باشه در مورد ایرانم درسته و عزیزان میتونن برن ببینن چه پیشگویی هایی راجب ایران کرده
حالا باز بیاین بگین فارسی بنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
اون کی هست که اینقدر پیش بینی کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
ببين ديگه ترامپ به چه روزي افتاده كه ي زن نابينا تكليفشو روشن ميكنه!!!!! عجبببببببب ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
منم بلدم یه خروار حرفای دو پهلو به اسم پیش بینی بزنم و بعد که در آینده چند تاش شبیه حوادث شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
حمله دوتا پرنده آهنی دو پهلوست به نظر شما خب به غیر از جت و هواپیما چه پرنده آهنیه دیگه ای هست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۴ دی ۱۳۹۷
جهت اطلاع هواپیماها دو تا نبودن و چهار تا بودن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
پیش بینی من تا 6 ماه آینده در ایران
قیمت های اجناس مصرفی مردم دوباره و دوباره و دوباره گران می شود
بنزین سهمیه بندی می شود و زمزمه ها از لیتری 5 هزار تومان شنیده میشود اما دولت لطف کرده و بنزین را 3750 تومان عرضه می کند
پسته را بخاطر گرانی ها میکشند تا تنبیه شود
پراید به مرز 76 میلیون می رسید
80 درصد مردم در بیکاری مطلق و فقر شدید به سر خواهند برد
وزیر ارتباطات قول میدهد اینترنت گران نشود و تنها سرعت آن پایین بیاید
و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
واقعا راسته
Iran (Islamic Republic of)
اشترجان
۱۳:۰۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
این قسمتش را فراموش کردی بگی اول میگن کارت سوخت برا مبارزه با قاچاقه بعد میگن سهمیه بندی با مثلا 120 لیتر بعد میگن بیش از 120 لیتر آزاد بعد هی سهمیه کم میشه تاسهمیه ازاد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
این نشون میده که درکشور ما همه چیز براساس نظمه !!!! و به راحتی هرکس میتونه آینده رو پیش بینی کرده و برنامه ریزی بکنه. البته برای فقرو بدبختی خودش.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
نمیدونم چرا فک میکنم کاملا درست این پیشگویی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
انشالله ک اینجور نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
به نظر من باید نوستر اداموس پیش تو لنگ بندازه چون پیش بینی تو قطعا به واقعیت می پیونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
احسنت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۱:۳۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
درباره ملت چی پیش بینی کرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
پیشگو
۱۱:۱۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
میگن در زمان جنگ جهانی دوم، یکی اومد دفتر استالین گفت میخواد در مورد نتیجه آینده جنگ خبر مهمی را به استالین بده. مسئول دفتر ماجرا را به استالین خبر داد. استالین با پزخندی گفت این فریبکار را اعدام کنید و بهش بگید چطور نتونستی مرگ خودتو پیش بینی کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
اگه پول داری ماشین داری کار خوبی هم داری بلعععع می تونی بعد هفت جواب بله بلندی بگیری پیش بینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
پیش گویی من اینکه ...
قیمت ها به شدت میره بالا
البته یه عده ای تکذیب می کنند و یه عده ای هم میگن حبابه
البته تورم روی زیر ده درصد باقی می مونه (خدا رو شکر)
چون قیمت ها رقته بالا برای کوتاه کردن دست واسطه ها (سو تفاهم نشه فقط به همین منظور) خودرو سازها قیمت خودروهاشون با چند صد هزار تومان کمتر نسبت به قیمت قیمت بازار به مردم می اندازند
البته باز یه
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
درباره گاوهای شیرده عربستا بن سلمان چرا پیشگویی نکرد حتما کاسه ونیم کاسه ای باهم قرارداد داشته اند
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
درباره گاوهای شیرده عربستا بن سلمان چرا پیشگویی نکرد حتما کاسه ونیم کاسه ای باهم قرارداد داشته اند
-
م
۱۰:۳۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
لعنت بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۲۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چه جالب پس مردم ایران منظر باشنن که ترامپ از بین بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
ترامپ با بقیه رییس جمهورا فرقی نمیکنه.،. همشون یک جورند. فقط قبلیه توی خواب هم نمیدید ایران تحقیر برجامو قبول کنه و بعدش دیدند قبول کرد، گفتند اگر تحریمها برای برجام جواب داده پس برای بدترش هم جواب میده. و اجراش کردند. هیچ کدوم با دیگری فرق ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
منظور دوست عزیز از تحقیر برجام رو نمیدونم چیه یعنی منظورت اینه آمریکا با دادن پول به ایران و برداشتن بار کمرشکن این تحریما از رو دوش مردم بدبخت و ایجاد بازار جهانی برای ایران و محصولات ایران باعث تحقیر ایران شده
پس الان که برجام لغو شد و تمام شرکت ها و موسسات و بانک های بزرگ جهان ازز همکاری با ایران فرار میکنن و از ایران خارج میشن و مردم به بدترین وضع ممکن دارن زندگی میکنن به نظر شما چیه
دوست عزیز یا نمیدونی تحقیر چیه یا اونی دادن دستت تحقیر نبوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
متاسفانه هنوز عده ای نفهمیدند برجام چه تحقیر بزرگی بود که علاوه براینکه هسته ای ما را نابود کرد آنهم به اتهام احتمال تولید سلاح هسته ای توسط کشوری که خودش بزرگترین زرادخانه های سلاح هسته ای را در اختیار دارد عملا هیچ فایده اقتصادیی هم برای کشور نداشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۱ دی ۱۳۹۷
برجام خیلی فایده های اقتصادی میتونست داشته باشه دوست عزیز البته اگه اون پولی که بابت برجام به ایران پرداخت شد تو کشور و خرج اقتصاد میشد ، میشد با اون پول چند صد پروژه زود بازده راه انداخت که فقط چند صد میلیون سرمایه لازم داشت هر کدوم و یا میشو چند ده کارخانه با سرمایه اولیه چند میلیارد راه اندازی کرد و با این چیزا میشد حداقل تا چند سال بیکاری از ایران ریشه کن بشه
من متوجه نمیشم چجور به خودتون میقبولونید که برجام به ضرر مردم بوده یا چیزی از مفاد برجام نمیدونید یا خودتون رو به ندونستن میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۲۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چه جالب پس مردم ایران منظر باشنن که ترامپ از بین بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۷
فرقی نمیکنه. آمریکا توسط یه سیستم اداره میشه نه یه فرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
این حرفا همه برنامه های یهود و صهیونیسمه.از پیش طراحی شدس ک ایشون خبر دارن.
خدایا ظهور امام مارا برسان الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
این حرفا همه برنامه های یهود و صهیونیسمه.از پیش طراحی شدس ک ایشون خبر دارن.
خدایا ظهور امام مارا برسان الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
من باور نمی کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
برید دنبال کار و زندگیتون
کار کنید

دنبال آبادانی به دست خودتون باشید
نه پیشگویی ها
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چرا ایران رو ‌پیش بینی نکرده این بابا...؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
من فک کنم پوتین به بیماری دجار میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
امثال این اقای پوتین حتی اگه بمیرن هم به مردم گفته نمیشه و از بدل اونا استفاده میکنن چون در صورت فهمیدن مردم کشور به هم میریزه و احتمال اینکه مخالفان اون دولت جنگ داخلی راه بندازن زیاده ، اعلام نمیکنن تا بتونن یه نفر رو که مورد اعتماد خودشونه جایگزین کنن و بتونن به دزدی ها و غارت هاشون ادامه بدن بعد در زمان مناسب به مردم میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
کاش پیش بینی می کرد من بعد هست سال میتونم بله رو بگیرم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
فدوی
۱۲:۰۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
انشاالله که میگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
دادا گرفتی ک گرفتی نگرفتی بدون خیری درش هست و این تنها آدمی نیست تو دنیا که بهت میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
یکی هم نیست هست سال منتظر بله من باشه!!!!آخه چرا مسئولین پیگیری نمیکنن؟1
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
برو به خانمه بگو زیاد ناز کنی همین الان دیگه پشیمون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چه حالی داری این قدر صبر کردی!!!
ازدواج کرده بودی حداقل تا حالا دو بچه مامانی داشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
اخی هشت سال وایسادی بله بگیری ، چه سریشی تو هستی دوست عزیز من به طرف پیام میدم جوابم رو دو دقیقه ای نده بلاکش میکنم تو هنو وایسادی بعد هشت سال جوابت رو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم ؛ زمین را پرهیزگاران به ارث می برند . تمام ظالمان و ستمگران نابود می شوند .انسانها به حقوق هم احترام میگذارند و کسی مورد ظلم و ستم قرار نمیگیرد ، مردم به دنبال صاحب حق می گردند تا حقوق انها را پرداخت کنند ، هیچ کس احساس نا امنی نمی کند و ... لا حول و لا قوه الا باالله العلی العظیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق
۰۹:۳۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
عده اي در مورد پيشگويي اين زن ميگن که درباره ايران چي گفته. بهشون عرض ميکنم که اين زن که هيچ// ملت هم هر روز قيمت دلار و لبنيات و .. کلا هر چيزي تو ايران رو از مسئولان و آقازاده هاشون ميپرسه اين زن که ديگر جاي خود دارد. پس زياد دنبال پيش گويي نباشين
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۱۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
من اعتقادی به این پیشگویی ها ندارم البته به موردی که نوشته ترامپ مشکل مغزی پیدا میکنه معتقدم و این نیازی به پیشگویی نداشته چون ایشون مشکل مغزی رو که دیگه داره اینو همه میدونن همه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
معاینه کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
خدا کند به وقوع پیوندد
-
ح
۰۹:۰۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
راجب آینده من پیشگویی نکرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چرا اتفاقآ. در مورد شما پیشگویی شده بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
در مورد شما سکوت کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی222
۰۸:۵۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
اگه واقعا پیشگو بوده پس باید از ایران هم چیزی میگفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
راجب قیمت لبنیات توی ایران چی؟ پیش بینی کرده یا نه؟
احتمالا از تصور هر پیش گو خارجه که شیر پاکتی پارسال 1200 بوده والان 3000 تومانه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
فقط جناب روحانی میتونه قیمت ها را پیشگویی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
افرين چه خوب گفتي
Iran (Islamic Republic of)
فدوی
۱۲:۰۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
عزیز من ایران غیر قابل پیش بینی.اتفاقا درباره ایران هم پرسیده بودند.گفته بود یکی سه سوته هسته ایرو رشد میده یکی هم دوسوته بتن میریزه .کامپیوتر هم می هنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
از ايران پيشگويي نکرده اي خانم بلغاري
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۸:۳۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
کاش دلار رو تو ایران هم پیشگویی میکرد.بعد فوت میشد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۳۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
ای کاش برای خودش هم می تونست پیشگویی کنه و کاری انجام بده اگر می توانست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
در مورد من چیزی نگفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
در مورد دلار چیزی نگفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
درقرآن نیامده پس کذب و باطل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
درباره‌ی ایران چیزی نگفته؟؟؟
اوضاع ما چی میشه با این گرونی هاااا آخه همه چیز گرون شده بدجور، آخه ما چطوری زندگی کنیم
۱۲
آخرین اخبار