معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبرداد؛

افزایش نظارت بر قیمت اقلام شب یلدایی در بازار سمنان

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: فعالیت گشت های کنترل و نظارت بر عرضه و قیمت کالاهای پر مصرف شب یلدا در استان سمنان تشدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گشت‌های  کنترل و نظارت بر عرضه و قیمت کالاهای پر مصرف شب یلدا متشکل از بازرسان تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن تجارت و اتحادیه و اتاق اصناف استان سمنان هستند.

نظری معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: خشکبار و آجیل، شیرینی و میوه مهمترین اقلام در نظر گرفته شده در این بازدید‌های سرزده هستند.

به گفته وی قیمت‌های مصوب اتحادیه ها، عرضه زنجیره‌ای و عرف بازار درون استانی ملاک ارزش سنجی قیمت کالا‌های موجود در بازار با توجه به افزایش قیمت‌های کنونی است.

نظری افزود: نظارت بر بازار پایان پاییز از یک هفته پیش آغاز شده است و در سه روز منتهی به شب یلدا به صورت ۲۴ ساعته با حضور گشت‌های ویژه در بازار‌های سراسر استان تشدید می‌شود.

 معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست امسال گشت‌های مشترک نظارتی استان ۶۵۸ مورد بازدید دوره‌ای داشتند که با بررسی ۲ هزار ۲۷۰ واحد صنفی، ۷۴۲ واحد متخلف شناخته شده و پس از بررسی موارد در شعب تعزیرات حکومتی در مجموع به پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام / گ

جزئیات تشدید گشت های شب یلدایی در بازار سمنان

برچسب ها: تعزیرات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.