نیرو‌های امنیتی لبنان در عملیاتی گسترده، تروریست‌هایی را که می‌خواستند در جشن‌های سال نوی میلادی عملیات تروریستی انجام دهند، ناکام گذاشتند.

خوابی که تروریست‌ها برای برهم زدن جشن‌های سال نوی مردم لبنان دیده بودند، تعبیر نشدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، نیروهای امنیتی لبنان در عملیاتی گسترده، شبکه تروریست‌هایی را که می‌خواستند در جشن‌های سال نوی میلادی عملیات تروریستی انجام دهند، منهدم کردند. این تروریست‌ها می خواستند شهروندان لبنانی را در جشن‌های آغاز سال میلادی جدید هدف قرار دهند و امنیت و ثبات را در لبنان از بین ببرند که نیروهای امنیتی در عملیات پیش‌دستانه‌ای این شبکه تروریستی را منهدم کردند.

خبرنگار العراقیه در گزارشی گفت با نزدیک شدن جشن های سال نوی میلادی و آماده شدن کشور لبنان برای برگزاری اولین نشست اقتصادی - که سران کشورهای عربی برای حضور در این نشست در ششم ژانویه در بیروت جمع خواهند شد - وزارت کشور لبنان از عملیات امنیتی گسترده‌ای بر ضد یک گروه تروریستی پرده برداشت. این گروه تروریستی برای هدف قرار دادن مردم لبنان با عملیات تروریستی در جشن‌های سال جدید میلادی برنامه‌ریزی کرده بود تا در این کشور ناامنی ایجاد کند.

نهاد المشنوق، وزیر کشور لبنان در کنفرانس خبری اعلام کرد: «این عملیات امنیتی، عملیات جدیدی است که در بالاترین سطح امنیتی به اجرا درآمده است. تروریست‌هایی که می‌خواستند عملیات تروریستی انجام دهند بسیار حرفه‌ای بودند».

خبرنگار العراقیه در پایان تاکید کرد: همکاری دستگاه‌های امنیتی و هماهنگی‌های مستمر بین سرویس‌های اطلاعاتی ارتش از مهمترین دلایل محفوظ ماندن لبنان از عملیات تروریستی است که امنیت این کشور را هدف قرار داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار