آغاز به کار دوره آموزشی ضمن خدمت منطقه ای مدیریت بحران پیشرفته در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آغاز به کار دوره آموزشی ضمن خدمت منطقه ای مدیریت بحران پیشرفته دراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در آیین افتتاحیه دوره آموزشی ضمن خدمت منطقه‌ای مدیریت بحران پیشرفته با حضور معاونین، مدیران و رؤسای شعب جمعیت هلال احمر استان‌های گیلان، مازندران، لرستان و گلستان به میزبانی گلستان در گرگان گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی افزایش توانمندی ها، تقویت هماهنگی‌های درون بخشی و ایجاد تعامل مناسب با دستگاه‌های عضو کارگروه‌های تخصصی در مجموعه جمعیت هلال احمر است.

وی ادامه داد: مجموعه جمعیت هلال احمر به عنوان ریاست کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی باید در راستای مدیریت بحران و فرماندهی عملیات همواره به دنبال به روز رسانی و افزایش ظرفیت‌ها باشد.

هروی افزود: تجربه حضور میدانی حوادث و سوانح ما را بر آن داشته که همواره بر میزان اجرای مانور‌های میدانی و دور میزی بیافزاییم و بتوانیم با شناخت فرصت ها، تهدید‌ها و تعیین نقاط قوّت و ضعف، برنامه ریزی‌های مناسب را طراحی کنیم.

حمیدرضا اسکاش مدیرکل آموزش‌های تخصصی، توانمندسازی و آموزش‌های ضمن خدمت معاونت آموزش و پژوهش گفت: توان افزایی و تقویت قدرت تصمیم سازی و طرح ریزی برنامه‌ها در حوزه مدیریت بحران از جمله دغدغه‌های اصلی برگزاری این دوره است.

وی در ادامه افزود: باتوجه به لزوم آمادگی کامل در مواقع بروز خطر ضمن شناخت برخورد‌های مناسب در مواجهه با حوادث مختلف، لازم است در حوزه مدیریت بحران پیشرفته بر اساس الگو‌های جهانی در راه بروزرسانی اطلاعات و آگاهی‌های مدیران جمعیت هلال احمر قدم بر داریم.

دوره آموزشی ضمن خدمت منطقه‌ای مدیریت بحران پیشرفته تا ۲۹ آذر ماه به میزبانی جمعیت هلال احمر گلستان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

 

دوره آموزشی ضمن خدمت منطقه ای مدیریت بحران پیشرفته در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.