توسعه فرهنگ جهاد و شهادت از ارزش های دفاع مقدس است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: توسعه و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند اقدامی جهادی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز در دیدار با رزمندگان بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: در سایه ایثار و رشادت‌هایی که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند امروز ایران به کشوری مقتدر در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است و ما باید قدردان این تلاش ها و ایثارگری‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران تا ابد قدردان خون شهدای والامقام و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس هستند، افزود: ما هر چه داریم در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده است و باید در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد تزلزل در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: در مقابل این دسیسه‌ها باید هوشیار بوده و از داشته‌هایمان صیانت و پاسداری کنیم تا دشمنان نتوانند به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود دست یابند.

بابازاده قانع توسعه و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و صیانت از ارزش های دفاع مقدس را نیازمند اقدامی جهادی دانست و تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس ثروت ملی محسوب می‌شود که صیانت از این ثروت در مسیر تعالی و رشد هر چه بیشتر نظام باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ما در عرصه کنونی برای شکست توطئه‌های دشمنان نیازمند اتحاد و انسجام نیروهای ارزشی انقلابی هستیم و در این مسیر زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس یه ضرورت مهم سیاسی و فرهنگی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.