جلالی: سپاهان و پرسپولیس وضعیت باثباتی در لیگ برتر دارند/تیم ملی شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا دارد

کارشناس فوتبال گفت: تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس وضعیتشان از همان ابتدای بازی‌ها با ثبات بود.

مجید جلالی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم ها در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار کرد: برخی از تیم ها ازجمله پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی از لحاظ میزان بودجه و امکانات متمایز از بقیه تیم ها هستند و  این تیم ها امتیازات ویژه ای دارند.

او ادامه داد: استقلال در ابتدای بازی ها با چالش مواجه بود اما به تدریج مشکلاتش برطرف شد. تراکتورسازی هم با مسائلی روبرو بود که وضعیتش بهتر از قبل شد. البته سپاهان و پرسپولیس وضعیتشان از همان ابتدای بازیها با ثبات بود. تیم های ذوب آهن و فولاد هم شرایط سختی در لیگ برتر داشتند و نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و مابقی تیم ها از جمله پارس جنوبی جم و پدیده از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کردند.

پدیده یکی از اضلاع قدرت های لیگ برتر بوده است 

جلالی درباره عملکرد پدیده مشهد در لیگ برتر گفت: پدیده عملکرد خاص و منحصر به فردی در لیگ برتر داشته است و امسال یکی از اضلاع قدرت های لیگ برتر بوده است. البته این احتمال وجود دارد که پدیده در سال های بعد بالای جدول نباشد و به سرنوشت استقلال خوزستان مواجه شود.

تعطیلات لیگ برتر به برخی از تیم ها لطمه زد 

کارشناس فوتبال درباره نقاط قوت و ضعف تیم ها در لیگ برتر اظهار کرد: بازی ها هر هفته به طور منظم برگزار می شد و برخی از بازی ها کیفیت بالایی داشت که این موارد جزء نقاط قوت لیگ برتر بود. البته تعطیلات مکرر لیگ برتر به علت اردوهای تیم ملی به برخی از تیم ها لطمه زد.

او درباره تغییرات زیاد مربیان در لیگ برتر گفت: به هرحال 18 سال باید کار تخصصی صورت بگیرد  تا مشخص شود تغییرات مربیان به نفع تیم ها بوده است یا شوکی به تیم ها وارد نشده است.

جلالی درباره اینکه کدام تیم ها انتظارات را برآورده نکردند، بیان کرد: تیم هایی همانند ذوب آهن و فولاد با نفراتی که جذب کردند و امکاناتی که در اختیار دارند در نیم فصل اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

برخی از مربیان بدون گذراندن مراحلی  وارد لیگ برتر می شوند 

کارشناس داوری درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر تصریح کرد: به نظرم حضور مربیان جوان در لیگ برتر به جذابیت این رقابت ها  می افزاید اما این مربیان باید مراحلی را طی کنند تا هدایت تیم های لیگ  برتری را برعهده بگیرند که برخی از آنها بدون سوابقی روی نیمکت تیم ها می نشینند.

مربیان و بازیکنان در اشتباهات داوری مقصر هستند 

جلالی درباره عملکرد داوران در لیگ برتر گفت: به نظرم مربیان و بازیکنان مقصر هستند که نمی گذارند داوران در فضای آرام  سوت بزنند و بیانیه باشگاه ها باعث می شود داوران زیر فشار قرار بگیرند و در برخی از صحنه ها اشتباهات سهوی مرتکب می شوند.

پرسپولیس و سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی دارند 

او درباره شانس قهرمانی کدامیک از تیم ها در لیگ هجدهم زیاد است، گفت: به نظرم پرسپولیس و سپاهان بیشترین شانس برای قهرمانی دارند چرا که سرمربی  و بازیکنان بانجربه ای در اختیار دارند. 

کارشناس فوتبال درباره شانس تیم ملی فوتبال برای قهرمانی در جام ملت های آسیا خاطر نشان کرد: به هر حال ملی پوشان چندین سال با کی روش کار کردند و سرمربی تیم ملی با روحیه و اخلاق بازیکنان تیم ملی آشنا است و شانس زیادی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا داریم.


بیشتر بخوانید: 

از سابقه بد استقلال و جلسه ۵+۱ پرسپولیسی‌ها تا حواشی سرود تیم ملی فوتبال ایران

از قمار در فوتبال ایران و حضور بازیکنان در بنگاه‌های شرط‌بندی تا پیشنهاد گل به‌خودی در شهرآورد+ فیلم

قانون جدید سازمان لیگ برای تیم های فوتبال


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.