کشف زمین خواری ۷ میلیاردی در شهرستان رامسر

هزار و ۹۰۰ متر زمین از اراضی ملی به ارزش ۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در شهرستان رامسر کشف شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی رصد‌های اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق گردشگری شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی، متهم را که با محصور کردن ۱۹۰۰ متر از زمین‌های ملی در شهرستان رامسر آن را در تصرف خود در آورده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی و حضور عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان رامسر، در یک عملیات منسجم زمین‌های تصرف شده از ید متهم خارج و حصار ایجاد شده در اطراف آن تخریب شد.

وی ارزش زمین رها شده از چنگ این زمین خوار را بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

انتهای پیام/ م

کشف هزار و ۹۰۰ متر زمین از اراضی ملی در رامسر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار