معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان از برپایی چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان ازسوم تا پنجم دیماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی قیصری معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان امروز در نشست خبری  با اصحاب رسانه با اشاره به برپایی چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف زمینه سازی موثر برای اشتغالزایی و کارآفرینی در کشور و آشکار سازی نیازهای واقعی جامعه در کسب شغل مورد نیاز برپا می شود.

وی ، شناسایی فرصت های شغلی مورد نیاز، تشویق صاحبان صنایع و مشاغل به بهره گیری از منابع انسانی و توجه ویژه به مناطق محروم را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه این نمایشگاه از بخش های مختلف شامل بازارچه کارآفرینان مولد و مولدان کسب و کار، کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی، معرفی رشته شغل های دانشگاه جامع ، میزگردهای تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوغ اشتغال و کارآفرینی تشکیل می شود ، تصریح  کرد : چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اصفهان از سوم تا پنجم دی ماه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در مجموعه سیتی سنتر برگزار خواهد شد.

قیصری با بیان اینکه میزان شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها کمتر است، ادامه  داد : این مراکز به صورت خودگردان اداره می شود و  بر این اساس  از مسئولان  تقاضا داریم  بودجه ای را  برای ما در نظر بگیرند.

وی افزود: البته انتظار ما این نیست که به طور کامل و همانند دانشگاه های دولتی از حمایت کامل دولت برخوردار باشیم بلکه خواسته ما تامین بخشی از شهریه دانشجویان و یا حمایت از مراکز بخش خصوصی است. 

معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با اشاره به این  که دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان دارای ۴۱ مرکز است که حدود ۲۹ هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند، گفت : دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه ویژه به ایجاد اشتغال دارد و بر این اساس تلاش داریم آموزش‌های لازم به دانشجویان نیز ارائه شود.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاهی برای اشتغالزایی و کارآفرینی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار