امام جمعه موقت خرم آبادگفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها هشدار داده اند چنانچه این کج روی و تفکر مادی در بین مسئولان ادامه یابد، قطعاً مجلس، دولت و قوه قضائیه نه درد مردم را خواهند فهمید و نه می‌توانند گره‌ای از مشکلات جامعه رفع کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام متقی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه مال اندوزی و ثروت از سوی مسئولان با مبانی اعتقادی و آرمانی نظام سازگاری ندارد، گفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها در جلسات خصوصی و علنی این موضوع را هشدار داده اند و چنانچه این کج روی و تفکر مادی در بین مسئولان ادامه یابد، قطعاً مجلس، دولت و قوه قضائیه نه درد مردم را خواهند فهمید و نه می‌توانند گره‌ای از مشکلات جامعه رفع کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای۴ گفت: عملیات منحصر به فرد و تاریخی کربلای ۴ که به رشادت رزمندگان لرستان و گردان انبیاء زبانزد است از لحاظ پیچیدگی عملیات نیز بی مثال بود که در این رابطه بایستی برای نسل جوان و نوجوان جامعه بازخوانی شود.

حجت الاسلام متقی نیا به سالروز گرامیداشت شهدای حفاظت پرواز اشاره کرد و گفت: امنیت پرواز یک شاخص مهم و اعتبار جهانی در صنعت حمل و نقل هوایی و زمینه ساز توسعه کشور است که از این بابت قدردان تلاش و زحمات حافظان امنیت پرواز هستیم.

انتهای پیام/د

مال اندوزی مسئولان با مبانی اعتقادی و آرمانی نظام سازگاری ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.