ارسطو: هدفم بازی كردن در تيم ملی کبدی است

بازیکن تیم کبدی بانوان تهران گفت: تمریناتمان را برای حضور در لیگ برتر کبدی بانوان از تیرماه آغاز کرده ایم و مطمئن باشید امسال لیگ قدرتمندی را شاهد خواهیم بود.

سپيده ارسطو بازيكن تيم كبدی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار كرد: كبدی را از سال 88 به صورت رسمی آغاز كردم و تقريبا 9 سال است كه رشته را حرفه ای دنبال می كنم.

او درباره اينكه چگونه با ورزش كبدی آشنا شده است بيان كرد: از طرف فدراسيون برای استعداديابی به مدرسه آمده بودند كه در آنجا من را به عنوان بازيكن انتخاب كردند و اين گونه بود كه با ورزش كبدی آشنا شدم.

ارسطو در ادامه افزود: از سال 89 تا به الان در 7-8 اردوی تيم ملی جوانان، بزرگسالان از سوی سرمربيان مختلف دعوت شدم اما قسمت نبوده كه در ليست نهايی برای اعزام به مسابقات قرار گيرم. قبل از برگزاری اردو تيم ملی كبدی برای بازی های آسيايی جاكارتا 2018 از ناحيه زانو دچار مصدوميت بودم كه به دليل حضور در تمرينات، مصدوميتم تشديد و باعث شد اين رقابت ها را از دست دهم و نتوانم برای تيم ملی كشورم بازی كنم.

وی درخصوص شرايط تيم كبدی بانوان تهران برای حضور در ليگ برتر تصريح كرد: تمريناتمان را برای حضور در مسابقات ليگ برتر از تيرماه آغاز كرده ايم كه من به دليل مصدوميت از آبان ماه به تمرينات اضافه شدم ، سطح ليگ كبدی بانوان امسال با سال های گذشته متفاوت تر است و ليگ قدرتمندی را شاهد خواهيم بود.

بازيكن تيم كبدی تهران ادامه داد: تيم های سيستان و بلوچستان، شيراز و گلستان از حريفان اصلی ما هستند، آمادگی جسمانی در كبدی خيلی مهم است و بازيكنان تمرينات بدنسازی را به صورت جدی دنبال می كنند و امسال هم خداراشكر به دليل وجود حمايت كننده مالی شرايط تيممان نسبت به سال های گذشته بهتر شده است و از روحيه ی بالايی بر خوردار هستيم. 

او در پايان گفت: ازتمام كسانی كه شرايط خوبی را برای تيممان به وجود آورده اند تشكر می كنم و اميدوارم بتوانيم با كسب عنوان قهرمانی ليگ كبدی را پشت سر بگذاريم.


بيشتر بخوانيد:

اورسجی: از مربيان داخلی برای تيم های ملی استفاده می كنيم

درخواست فدراسیون کبدی ایران برای میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا

پایان هفته نخست لیگ برتر کبدی مردان


انتهای پيام/

اظهارات بازيكن تيم كبدی بانوان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار