شایسته استان اصفهان نیست با این عظمت در مرکز ایران دارای یک فرودگاه باشد

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شایسته استان اصفهان نیست که با این عظمت در مرکز ایران دارای یک فرودگاه باشد گفت:استانداری اصفهان باید کمک کند تا فرودگاه کاشان به مالک اصلی آن شرکت فرودگاه های کشور، واگذار شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید جواد ساداتی نژاد،نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی، در نشست هیات امنای فرودگاه کاشان که با حضور استاندار اصفهان در دفتر امام جمعه کاشان و نماینده ولی فقیه در این شهرستان برگزار شد گفت: فرودگاه کاشان با حمایت های شورای اسلامی شهر کاشان از سوی شهرداری راه اندازی شده است اما نگهداری و آن استمرار آن برای شهرداری هزینه بر است.

وی همچنین از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تحویل این فرودگاه توسط شرکت فرودگاه های کشور خبر داد و افزود: اگر این مهم انجام شود، مشکلات فرودگاه کاشان و برقراری پروازها برطرف می شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی هزینه های جاری سالانه این فرودگاه را بین 2 تا 3 میلیارد تومان دانست و گفت: تا زمان واگذاری این فرودگاه استانداری اصفهان باید در تامین این هزینه های شهرداری کاشان را حمایت کند تا بتوان پروازها را برقرار کرد.

ساداتی نژاد، همچنین با بیان اینکه برخی استان های کشور دارای چند فرودگاه هستند، یادآور شد: شایسته استان اصفهان نیست با این عظمت در مرکز ایران دارای یک فرودگاه باشد.

وی، از فرودگاه کاشان به عنوان پدافند غیرعامل در مواقع اضطراری و بحران های احتمالی در کشور مرکز کشور یاد کرد و گفت: این فرودگاه جایگزین بسیار خوبی در این مواقع برای استان اصفهان است.
شایان ذکر است : خبرنگاران در این نشست تا زمان سخنرانی شهردار و نماینده حضور داشتند و از ادامه حضور در جلسه و گفتگوها بویژه استماع سخنان استاندار و امام جمعه ممنوع شدند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست هیات امنای فرودگاه کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.