اعترافات تکان دهنده رئیس دفتر وزیر خارجه دولت بوش از به کار گیری سناریوی آمریکا علیه عراق برای مقابله با ایران + فیلم

لورنس ویلکرسون رئیس دفتر کالین پاول وزیر خارجه سابق آمریکا از سیاست‌های جنگ طلبانه دولت دونالد ترامپ علیه ایران صحبت کرد.

اعترافات تکان دهنده یک مقام دولت بوش از به کار گیری سناریوی آمریکا علیه عراق برای مقابله با ایران + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، لورنس ویلکرسون رئیس دفتر کالین پاول وزیر خارجه سابق آمریکا، مقامی که در دولت جرج بوش پسر در ماجرای حمله نظامی آمریکا به عراق، تاثیر فروانی داشت، اکنون می‌گوید که دونالد ترامپ همان راهی را می‌رود که دولت بوش برای آماده کردن افکار عمومی جهت حمله به عراق طی کرده بود.

ویلکرسون می‌گوید اطلاعاتی که از آن برای اقناع افکار عمومی برای حمله به عراق استفاده شده بود، دروغ بود؛ درست همین کاری که در مورد ایران در حال انجام است.

این مقام دولت بوش می‌گوید معتقدم ایران از سال ۲۰۰۰ تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای را متوقف کرده و این در حالی است که اسرائیل روی ۲۰۰ تا ۳۰۰ بمب هسته‌ای خوابیده است.


بیشتر بخوانید: هشدار یک مقام ارشد پنتاگون به سران ارتش آمریکا درباره ایران + فیلم 


انتهای پیام/
 

اظهارات تامل برانگیز رئیس دفتر کالین پاول درباره ایران + فیلم

 

برچسب ها: دانلود فیلم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
شمس
۱۱:۳۷ ۰۳ دی ۱۳۹۷
تمام دنیا بداند ما مردم ایران با عزت وسربلندی آماده ایم که با جان و مال وخون خود از خاک پاک میهنمان دفاع کنیم . ما در کشور ایران سپاه قدرتمند و حامی مردم وسازمان اطلا عات و امنیت باهوشی داریم که قبل از حمله دشمن ضربه سنگینی به آن دشمن وارد خواهد کرد که هیچ وقت قصد حمله به ایران را نداشته باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۳ دی ۱۳۹۷
اگه این فکرو بکنید مردم آمریکا هم برعکس تمام این سالها روی آرامشو نخواهند دید.چون ایران اونجا رو جهنم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد تقی
۱۲:۴۶ ۰۲ دی ۱۳۹۷
برای اینکه شما وحشی و یاغی هستید در ضمن ایران عراق نیست که از شما بترسد دندانهایش را تیز کرده تا جواب وحشیگری تان را در منطقه بدهد
آخرین اخبار