ارسال ۵ هزار برنامه از سراسر کرمان برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کرمان گفت: تاکنون ۵ هزار برنامه با ۱۵۰ عنوان از سراسر استان ارسال شده است اما این آمار به غیر از برنامه‌های مدارس محاسبه شده و رو به افزایش است.

ارسال ۵ هزار برنامه از سراسر کرمان برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  صدفی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کرمان گفت: شورای سیاستگذاری و راهبردی در مرکز استان به ریاست امام جمعه دارای ۲۶ کارگروه می باشد، همچنین این کارگروه‌ها در شهرستان‌ها و بخش‌های استان نیز تشکیل شده است.

وی افزود : به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان ها و بخش ها حدود ۶۰ درصد برنامه‌های خود را اعلام و در مرکز استان نیز توسط کارگروه ها ۹۰ درصد برنامه ها اعلام شده است.

صدفی گفت : تاکنون ۵ هزار برنامه با ۱۵۰ عنوان از سراسر استان ارسال شده است اما این آمار به غیر از برنامه‌های مدارس محاسبه شده و رو به افزایش است.

وی افزود : این برنامه‌ها در قالب ۸ مولفه اجرا می شود و سعی می‌کنیم در برنامه ها مردمی بودن، تنوع ، رعایت شئونات اسلامی به مناسبت دهه فاطمیه ، وحدت بخش بودن و پرهیز از رفتارهای جناحی را رعایت کنیم.

انتهای پیام/س

 

برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار