از چهارمحال و بختیاری:

راهیابی ۷ اختراع به مرحله نهایی جشنواره منطقه‌ای رویش

هفت اختراع از استان چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه، در ایلام راه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: در جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش با عنوان «زاگرس و زردکوه»، ۱۲۰ اختراع از استان‌های مختلف ثبت نام کردند که پس از داوری اولیه، ۸۸ مورد برای حضور در مرحله نهایی جشنواره پذیرفته شد.

وی افزود: از این تعداد، ۹ اثر مربوط به استان چهارمحال و بختیاری بود که ۷ مورد آن مجوز حضور در مرحله نهایی داوری را پیدا کرد.

بنیادیان اضافه کرد: نتایج داوری نهایی تا سه هفته آینده اعلام می‎شود و برگزیدگان با عنوان «اختراع سطح سه»، مراحل تجاری سازی را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: محور‌های این جشنواره شامل صنایع غذایی و کشاورزی، مکانیک و ماشین‌های کشاورزی، برق، الکترونیک، کامپیوتر و اینترنت، عمران، شیمی مواد، پزشکی، مهندسی پزشکی و مهندسی پلیمر است.

جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس و زردکوه، با حضور استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، اصفهان، قم، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و یزد، در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ آذر ۹۷ در دانشگاه ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/ن

راهیابی به مرحله نهایی داوری جشنواره منطقه‌ای رویش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.