معاون تبلیغات آستان قدس رضوی:

ماه محرم امسال در راس برنامه‌های کلان آستان قدس رضوی قرار داشت / دشمن شناسی مهمترین ویژگی‌های منحصر به فرد اربعین است

ماه محرم امسال در راس برنامه‌های کلان آستان قدس رضوی قرار داشت / دشمن شناسی مهمترین ویژگی‌های منحصر به فرد اربعین استمعاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: ماه محرم امسال با شعار "حب الحسین یجمعنا" در راس برنامه‌های کلان آستان قدس رضوی قرار داشت.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات آستان قدس رضوی درهمایش خادمان مواکب عراقی اربعین گفت: امروز برای تمام جهانیان به اثبات رسیده که حرکت مردمی و خودجوش زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین حرکت مهمی در تاریخ بشریت است و هیچ کجای دنیا برنامه‌ای به این صورت یکپارچه و همدل وجود ندارد.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه روح این حرکت در بین همه مذاهب، ادیان و فرق در حال گسترش است گفت: امروز اربعین حسینی به رمز اعتلا و ائتلاف وحدت مسلمانان و همه عدالتخواهان و ظلم ستیزان در عالم مبدل شده است.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی اظهار داشت: همایش اربعین حسینی آنقدر عظیم و تأثیرگذار است که رسانه‌های معاند هم نتوانستند این مراسم را تحریم خبری کنند و آن را کم اهمیت جلوه دهند.

وی اربعین حسینی را بزرگترین و شکوهمندترین تجمع دینی بشر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اربعین حضرت امام حسین (ع) در شرایط امنیتی خطرناکی برگزار شد، اما با این شرایط ذره‌ای از عظمت و شکوه این تجمع کاسته نشد و دنیا امروز مبهوت این حرکت بزرگ است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین سفره اطعام در جهان، بزرگترین مراسم معنوی، حضور گسترده زائران، ترویج شاخص‌های سبک زندگی اسلام ناب همگی در پرتوی این راهپیمایی شکوهمند، محقق شده است.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: امروز اگر میزبانی عراقی‌ها از زوار امام حسین (ع) بیش از سال قبل نبوده باشد قطعا کمتر از آن نیست و این خاری است در چشم دشمنان که از ماه‌ها قبل قصد داشتند این ارتباط و دوستی را تحت الشعاع قرار دهند.


وی دشمن شناسی را از مهمترین ویژگی‌های منحصر به فرد اربعین ذکر کرد و افزود: امروز لازم است بدانیم دشمنان در چه خطی قرار دارند و چگونه با ساختن فرقه‌ها و نحله‌های مختلف قصد دارند اسلام ناب را تغییر دهند و اتحاد مسلمانان را برهم بزنند و اسلام اصیل را که خاستگاه آن کربلاست از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار داشت: امروز دشمن‌شناسی پیامی است که از اربعین به دنیا مخابره می‌شود و هدف آن هموار کردن این حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است.

همایش خادمان اربعین با حضور ۶۰۰ نفر از روسای مواکب عراقی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام // ف. م


برگزاری همایش خادمان مواکب عراقی اربعین در حرم رضوی

برچسب ها: آستان قدس ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.