نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه‌های منطقه پنج مشهد:

منطقه گلشهر در راستای شهرسازی مدرن حرکت می‌کند/ پروژه شلوغ بازار گلشهر، نیازمند پشتکار عزم جدی

نماینده مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی پروژه شلوغ بازار گلشهر در منطقه پنج شهری مشهد بازدید کرد.

منطقه گلشهر در راستای شهرسازی مدرن حرکت می‌کند/ پروژه شلوغ بازار گلشهر، نیازمند پشتکار عزم جدیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسین زاده بحرینی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند فعالیت‌های گسترده‌تر وبی وقفه است تا شاهد رشد وتوسعه زیرساخت‌های شهری باشد.

وی در بازدید از پروژه ساماندهی شلوغ بازار اظهار داشت: قطعا این پروژه در ارتقا شاخص‌های رشد و توسعه شهری بسیارموثر است و با این کار تحولی در منطقه ایجاد خواهد شد.

بحرینی تغییر اساسی در منطقه را ضروری دانست و تصریح کرد: این منطقه باید به سوی شهرسازی مدرن حرکت کند و این نوع مغازه‌های قدیمی مانند شلوغ بازار که اکنون شهرداری با آن روبروست نیازمند عزم جدی برای رفع آن است.

وی ادامه داد: رسیدگی به این پروژه‌ها و ساماندهی منطقه در جهت زیبا سازی و آسایش ساکنان منطقه قطعا نیازمند پشتکار و عزم جدی است.

حسین عبدالله زاده شهردار منطقه پنج شهرداری مشهد نیز در خصوص ساماندهی شلوغ بازار اظهار داشت: این پروژه با هدف زیبا سازی منظر شهری، کاهش بار ترافیکی در محله، کاهش آلودگی هوا و ایجاد جاذبه گردشگری با قرارداد ٢٦میلیارد ریالی در حال اجراست.

وی به روند اجرایی پروژه اشاره کرد و گفت: پروژه در سه فاز عملیاتی خواهد شد که هم اکنون در فاز نخست به پیشرفت ٩٠درصدی رسیدیم در این مرحله جوی و کانال‌ها ساخته شده و در فاز‌های بعدی کف سازی و بدنه سازی مغازه‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام//آ. ف


پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست پروژه شلوغ بازار گلشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.