تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال امضا می‌شود

سرپرست فدراسیون والیبال از امضای تفاهم نامه برای میزبانی شهر ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال در سال 2019 خبر داد.

تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال امضا می‌شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در تشریح اقدامات فدراسیون برای میزبانی رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت: فدراسیون والیبال در ابتدا با بررسی استاندارد‌های فدراسیون جهانی جهت برگزاری لیگ ملت‌های والیبال نیاز‌های شهر‌های میزبان را مورد ارزیابی قرارداد و پس از حضور ناظر فدراسیون جهانی و بازدید از ارومیه و اردبیل تایید نهایی را برای فدراسیون ایران ارسال کرد.

وی اضافه کرد: در ادامه این روند، جلسه‌ای با مسئولان والیبال اردبیل جهت انجام اقدامات لازم و تشکیل ستاد‌های استانی و در نهایت تنظیم تفاهم نامه انجام شد و تفاهم نامه به امضا رسید.

داوری درباره جلسه با مسئولان استان اردبیل و امضا تفاهم نامه اظهار داشت: جلسه‌ای با مسئولان استان اردبیل از جمله استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت والیبال برگزار شد تا در خصوص نیاز‌های پیش رو برای هرچه با شکوه‌تر شدن رقابت ها، تصمیم گیری شود. در نهایت نیز تفاهم نامه میزبنی اردبیل با حضور مسئولان استان و در دفتر دکتر داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال به امضا طرفین رسید. به زودی جلسه‌ای با مسئولان استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه جهت پیگیری و نهایی‌سازی برنامه‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

سرپرست فدراسیون در پایان درباره کرسی‌های ایران در مجامع بین المللی، افزود: پیگیری‌های لازم و مکاتبات با فدراسیون جهانی جهت تثبیت کرسی‌های ایران انجام گرفته است.


بیشتر بخوانید:

داوری: با کولاکوویچ ادامه می‌دهیم/ باید به خوش‌خبر فرصت داد!

داورزنی: مقام معظم رهبری پیگیر والیبال هستند 


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ ملت های والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.