۱۰ ووشوکار سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیئت ووشو استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشتازی ووشوکاران استان در عرصه ملی، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ نفر از ووشوکاران استان به تیم ملی دعوت شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ،عباس شیبک رئیس هیات ووشو استان  سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشتازی ووشوکاران استان در عرصه ملی، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ نفر از ووشوکاران استان به تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان دعوت شده‌اند.

رئیس هیات ووشو استان گفت: در حال حاضر تیم بزرگسالان ایران خود را برای شرکت در مسابقات جهانی چین و تیم نوجوانان و جوانان جهت حضور در مسابقات آسیایی برونئی آماده می‌کنند.

وی افزود: «علیرضا ریگی، محمدرضا ریگی، یاسر سالارزهی، سپیده شاکریان و فتانه حاتمی» از سیستان و بلوچستان در اردوی تیم ملی بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات جهانی چین دعوت شدند که این اردو اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

شیبک اظهار داشت: همچنین مقرر شده در صورتی که افراد مستعد در مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی در زاهدان که اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود شناسایی بشوند، به اردو تیم ملی دعوت شوند.

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: در المپیاد استعداد‌های برتر نیز ۵ نفر از استان به اردو‌های تیم ملی نوجوانان دعوت شده‌اند.

وی گفت: بهمن ماه مقرر شده انتخابی تیم ملی جوانان آقایان در بندرعباس و بانوان در بوشهر برگزار شود و از تیم استان به احتمال زیاد با توجه به تمرینات منظم چند نفر دیگر هم دعوت خواهند شد.

شیبک اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان در حال حاضر دو تیم در لیگ‌های برتر جوانان و لیگ دسته یک بزرگسالان کشور دارد که با این شرایط امید داریم سال بسیار پرباری را از نظر مقام و کسب مدالهایم رنگارنگ بگذراند.

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هیئت ووشو استان از نهم تا دوازدهم اسفندماه در زاهدان میزبان سومین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام صلح و دوستی در بخش آقایان و بانوان خواهد بود.

انتهای پیام/ت

زاهدان میزبان سومین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام صلح و دوستی

برچسب ها: هنرهای رزمی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار