معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

جوانان را حمایت می‌کنیم و از خجالت برگزیدگان جشنواره ایران ساخت در می‌آییم

ستاری با بیان اینکه جوانان را حمایت می‌کنیم، گفت: آثاری که نیازمند حامیان قوی باشند، توسط معاونت علمی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

جوانان را حمایت می‌کنیم و از خجالت برگزیدگان جشنواره ایران ساخت در می‌آییمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در افتتاحیه جشنواره ایران ساخت که عصر امروز در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت: برای گسترش فرهنگ در کشور و توسعه اکوسیستم نوآوری کارهای بزرگی انجام گرفته که این جشنواره یکی از آن کارهاست.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا به کمک هنرمندان بتوانیم اکوسیستم فناوری و نوآوری را در کشور به وجود آوریم.

ستاری درباره اقتصاد نفتی اظهار کرد: سال‌هاست که این اقتصاد بر کشور تحمیل شده است و ما باید کل اکوسیستم کشور را تغییر دهیم تا اقتصادمان به درستی پیش برود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه از روز اختتامیه باید به فکر دوره بعدی جشنواره باشیم، گفت: از شنبه که این جشنواره به پایان می‌رسد، باید به فکر این باشیم تا فضا را برای گسترش برنامه‌های پژوهشی در سال آینده بیشتر کنیم.

وی درباره حمایت‌هایی که از برگزیدگان جشنواره ایران ساخت به عمل می‌آید، گفت: باید از خجالت جوانان در بیاییم.

ستاری درباره حمایت‌هایی که از جوانان به عمل می‌آید، گفت: در این جشنواره تندیس و لوح جایزه داده می‌شود و همچنین هرکسی که نفر اول این زیست بوم شود، جزو خانواده شرکت‌های خلاق شناخته می‌شود و می‌تواند تسهیلات ما را دریافت کند، همچنین آثاری که نیازمند حامیان قوی باشند، توسط معاونت علمی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اظهارات ستاری در افتتاحیه جشنواره ایران ساخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۴۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
آیا اقدامی هم کردند ؟؟

ستاری با بیان اینکه جوانان را حمایت می‌کنیم، گفت: آثاری که نیازمند حامیان قوی باشند، توسط معاونت علمی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

کسی خبری داره ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
دلت خوشه ها
آخرین اخبار