بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۳۹)؛

از دانلود برنامه آموزش زبان‌های مختلف تا جدیدترین نسخه تقویم گوگل

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۳۹)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود CM Browser - Fast & Secure 5.22.20 - مرورگر سبک و سریع اندروید
 
نرم افزار CM Browser یک مرورگر حرفه ای برای بارگذاری صفحات وب در گوشی است. یکی از ویژگی هایی که این مرورگر را از دیگر نرم افزار ها متمایز کرده، داشتن امنیت بسیار بالای آن است. به محض آن که به وب سایتی وارد شوید که حاوی کدهای مخرب و مشکل ساز باشد این مرورگر به شما هشدار خواهد داد تا از وارد شدن به آن وب سایت خودداری کنید.
دانلود busuu 15.0.0.361 - برنامه آموزش زبان‌های مختلف برای اندروید
 
نرم افزار busuu: Fast Language Learning Premium یکی از پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان برای سیستم عامل اندروید است که توانست امتیاز 4.7 از 5.0 را از مارکت گوگل دریافت کند و بیش از 5 میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود.
 
اگر وقت نمی کنید به کلاس های زبان بروید و می خواهید از راه دور زبان انگلیسی را کامل و عمیق یاد بگیرید با نصب نرم افزار busuu: Fast Language Learning Premium روی گوشی خود می توانید یک معلم آموزش زبان همیشه همراه خود داشته باشید.
 
دانلود busuu: Fast Language Learning Premium 11.8.2.600 - برنامه آموزش زبانهای مختلف

دانلود Google Calendar 6.0.12-224 برنامه تقویم گوگل برای اندروید
 
اگر شما به دنبال ملاقات با فرد خاصی هستید، قاعدتا باید زمان کافی برای ملاقات را داشته باشید. برای این کار معمولات تقویم خود را جستجو کرده تا وقت خالی خود را پیدا کنید و آن را به مخاطب خود پیشنهاد دهید. این کار ساده‌ای است، اما می‌تواند ساده‌تر باشد. نرم افزار Google Calendar برنامه رسمی تقویم گوگل است که با استفاده از آن می توانید زمان خود را مدیریت کنید. شما می‌توانيد با استفاده از این نرم افزار يک رويداد را به تقويم گوگل خود اضافه کنيد و آن را با دوستان به اشتراک بگذاريد.
 
گوگل،در بروزرسانی جدید اپلیکیشن تقویم خود برای اندروید، قابلیتی را ایجاد کرده که کاربر از اوقات فراغت خود در کمترین زمان مطلع می‌شود، این ویژگی برای کسانی که در برنامه کاری شلوغ خود، به دنبال وقت آزاد هستند، بسیار مفید خواهد بود.
 
این شرکت به تازگی اعلام کرده است که تغییراتی در اپلیکیشن تقویم خود انجام داده که ممکن است بسیار کارآمد باشد. اکنون کاربران دیگر لازم نیست در برنامه کاری خود به دنبال زمان خالی باشند زیرا تقویم گوگل این کار را برای شما انجام داده و اوقات فراغت شما را پیشنهاد می‌دهد.
 
از این جا به بعد، روند کار بسیار سرراست است. شما کافی است یکی از زمان‌های پیشنهاد شده را انتخاب کرده و در تقویم خود ثبت کنید. متأسفانه این آپدیت کمکی برای اطلاع از برنامه کاری مخاطب شما نمی‌کند، پس ممکن است زمانی که شما وقت آزاد دارید، مخاطب شما نداشته باشد.
دانلود 365Scores - Sports Scores Live 6.0.5 برنامه نمایش زنده نتایج فوتبال جهان اندروید
 
چیزی که مسلم است امکان مشاهده مستقیم همه مسابقات ورزشی دلخواه‌مان وجود ندارد علی الخصوص طرفداران فوتبال در زمان مسابقات همزمان این مشکل را دارند. در این مواقع بهترین گزینه نرم‌افزارهای نتایج آنلاین است. ما می‌خواهم بهترین اپلیکیشن نتایج آنلاین را تحت عنوان "365Scores: Sports Scores Live" به شما معرفی کنیم.
 
در کنار بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم افزار مهمترین بخشی که طرفداران فوتبال را به خود جلب میکند امکان تماشای صحنه گل تنها 5 دقیقه پس از به ثمر رسیدن است. طرفدارن فوتبال ایرانی هم نگران نباشند این برنامه از لیگ برتر خلیج فارس و جام حذفی پشتیبانی می‌کند.

دانلود Hill Climb Racing 2 v1.22.1 بازی تپه نوردی با ماشین 2 اندروید
 
Hill Climb Racing 2 یکی از پرطرفدارترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی است که  بر پایه قوانین فیزیک طراحی شده است. در سری دوم نیوتن بیل را باکیفت تر مشاهده کنید ، جوان عاشق ماشین سواری جاده یا آفرود. با او همراه باشید و به مناطقی بروید که تا کنون هیچ راننده‌ای به آنجا نرفته است. البته در این همراهی حتما قوانین فیزیک را در نظر داشته باشید چون ممکن است گردن بیل را بشکنید!
 
سری اول این برنامه بیش از 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و سری دوم نیز در مدت زمان اندکی که ارائه شده امتیاز بسیار عالی 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص داده است. در ادامه می‌توانید نسخه اندروید و IOs  این بازی را دانلود کنید.
 
Hill Climb Racing 2  بازی اندروید

دانلود File Manager Premium v1.14 نرم افزار مدیریت فایل اندروید
 
نرم افزار File Manager Premium یکی از مشهورترین نرم افزارهای مدیریت برنامه ها و فایل های گوشی های هوشمند اندرویدی است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه های گوشی خود را مدیریت کنید.

دانلود File Manager Premium v1.11.6 نرم افزار مدیریت فایل اندروید

دانلود کلین مستر Clean Master 6.14.7 برنامه بهینه سازی و افزایش سرعت اندروید

Clean Master نرم افزاری برای گوشی های هوشمند است که به وسیله آن می توانید فایل های باقیمانده از نرم افزارها و همچنین فایل های cache را از گوشی‌تان حذف کنید. نرم افزار Clean Master آن دسته از برنامه هایی  را حذف می کند که حافظه RAM گوشی را اشغال کرده  و به ایت ترتیب باعث میشود سرعت و عمر باتری گوشی شما را افزایش یابد.


دانلود Clean Master 5.17.9؛ افزایش چشمگیر سرعت گوشی

دانلود Samsung Internet Browser 8.2 برنامه مرورگر اینترنت سامسونگ برای اندروید
 
جستجو در فضای مجازی و وبگردی در گوشی های هوشمند بسیار لذت بخش است. اما برای این کار مرورگری قدرتمند لازم است. بسیاری از کاربران با مرورگرهای فایرفاکس و کروم آشنایی دارند، اما مرورگر Samsung Internet Browser یکی از مرورگرهایی است که خیلی زود جای خودش را بین کاربران گوشی های هوشمند باز کرد و با سر عت بالایی که در مرور صفحات وب ارائه می‌دهد توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند.
 

دانلود AccuWeather Platinum 5.6.4 – بهترین نرم افزار هواشناسی اندروید
 
نرم افزار AccuWeather یکی از معتبر ترین برنامه ها در حوزه پیش بینی وضعیت آب و هواست. این نرم افزار از کشور ایران و تقریبا از تمام شهرها و شهرستان های کوچک ایران نیز پشتیبانی می‌کند. AccuWeather هر دو ساعت بروز می شود و اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار می دهد.  از توانایی های دیگر این نرم افزار، پیش بینی وضعیت آب و هوایی تا 15 روز آینده است که شدت باران و مدت زمان بارش را نیز تخمین می زند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۲۲ ۰۷ دی ۱۳۹۷
چرا برای کامپیوتر نرم افزار نمی گذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۷ دی ۱۳۹۷
سپاسگزارم از زحمات شما