رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در دو سال گذشته ما توانسته‌ایم مبلغ 50 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح استان تخصیص دهیم که با صرف این میزان اعتبار دستگاه‌های جدید پزشکی برای بیمارستان‌ها و مرکز درمانی خریداری شده تا شاهد ارتقای خدمات‌رسانی این مراکز در سطح استان باشیم.

وی ارتقای تجهیزات و زیرساخت‌های مراکز درمانی در سطح استان را زمینه‌ساز افزایش مراجعات مردمی و توسعه خدمات‌رسانی‌های درمانی دانست و بیان کرد: در سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کرده و از خدمات این مراکز برخوردار شده‌‌اند که این نمونه‌ای از افزایش مراجعات مردمی به مراکز درمانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: در کنار افزایش مراجعات مردمی به دنبال تجهیز مراکز، شاهد راه‌اندازی و توسعه مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بوده‌ایم به طوری که در این مدت بخش‌های جراحی در مشگین‌شهر و پارس‌آباد راه‌‌اندازی شده و برخی از مراکز نیز توسعه یافته‌اند.

اخوان اکبری اردبیل را از استان‌های موفق کشور در جذب و تخصیص اعتبارات توسعه و تجهیز مراکز درمانی دانست و گفت: از مهمترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی ارائه خدمات کیفی و مطلوب به مراجعه‌کنندگان و بیماران بوده که در این راستا تلاش کرده‌ایم تا با جذب حداکثری اعتبارات زمینه برای توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات درمانی و بیمارستانی را در استان فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه مراکز درمانی در شهرستان‌های استان افزود: تلاش و جدیت بر این است تا با تکمیل پروژه‌های بیمارستانی و مراکز درمانی در شهرستان‌های استان زمینه برای کاهش مراجعات ساکنان این مناطق برای مقاصد درمانی به دیگر مناطق را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

توسعه مراکز درمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدوی
۱۱:۲۴ ۰۶ دی ۱۳۹۷
از مسئولین علوم پزشکس استان اردبیل خواهشمندیم کلینیک و درمانگاه شبانه روزی در محله امیرالمومنین واقع در خاتم النبین احداث نمایند هم زمین منسب این کلینیک جنب اداره برق این محله موجود است.