دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت:در نیمه نخست امسال ۳۶۰ هزار تذکر لسانی در زمینه‌های مختلف توسط آمران به معروف در خراسان رضوی صورت گرفت.

۳۶۰ هزار تذکر لسانی آمران به معروف در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید عبدالله ارجائی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: تعداد ۸۲۷ نفر از این امار مقاومت‌هایی انجام دادند که با مشاوره و گفتگو در محل به پایان رسید.

وی افزود:اولویت اقدامات آمران امر به معروف در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی و تشویق به خرید کالای ایرانی، فرهنگ میزبانی، فرهنگ ترافیک، عفاف و حجاب و مبارزه با کالای قاچاق است.

ارجائی با اشاره به شرکت هزار و ۲۸۱ نفر از طلایه داران معروف در طرح تذکر لسانی گفت: هم اکنون تعداد افرادی که در اموزش‌های مربوط به طرح طلایه داران معروف شرکت کرده اند چهار هزار و ۶۰۰ نفر میباشند که این تعداد تا پایان سال جاری به هشت هزار نفر می‌رسد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: افرادی که داوطلب شرکت در این طرح هستند می توانند با دارا بودن مدرک دیپلم به بالا و سنین ۲۵ تا ۶۰ سال که سابقه کیفری نداشته باشند در دوره‌های طرح طلایه داران معروف شرکت کنند.

وی گفت: هم اکنون کمیته امر به معروف و نهی از منکر در ۲۷ شهرستان این استان فعال شده و طرح طلایه داران معروف نیز در ۱۲ شهرستان در حال اجراست.
 
انتهای پیام// د.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.