حسینی: با طلای منچستر نتیجه مسابقات تکواندو جهانی کره را جبران می‌کنم

ملی پوش تکواندو گفت: امیدوارم با مدال طلا منچستر علاوه بر جبران مسابقات جهانی کره جنوبی بتوانم مسیر رسیدن به المپیک را هموارتر کنم.

حسینی: با طلای منچستر نتیجه مسابقات جهانی کره را جبران می‌کنممیرهاشم حسینی ملی پوش تکواندو مردان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشکاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی بیان کرد: کادر فنی تیم ملی مدال آوران المپیک جوانان و گرندپری‌ها را از حضور در دور نخست رقابت‌های انتخابی معاف کردند و به همین دلیل من باید در دور دوم که انتخابی درون اردویی است مبارزه کنم.

او ادامه داد: در صورتی که بتوانم همراه با تیم ملی به رقابت‌های جهانی اعزام شوم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که با کسب مدال طلا این دوره از رقابت‌ها نقره مساباقت جهانی کره جنوبی را جبران کنم و با کسب ۱۲۰ امتیاز این رقابت‌ها مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هموار کنم.

حسینی تصریح کرد: ملی پوشان و کادر فنی تیم تمام برای موفقیت در جهانی منچستر تمام تلاش خود را خواهند کرد. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که تمام کشور‌ها با قدرت وارد این مسابقات می‌شوند. اگر پیش از این تیم کره جنوبی و کشور‌های آسیایی حریفان جدی بودند، اما اکنون کل تیم‌های دنیا بهتر شدند و حریف جدی برای ما هستند و حتی تیم ایتالیایی که اسمی در تکواندو نداشت در حال حاضر یکی از بهترین‌های تکواندو شده است و مدال آوری می‌کند. امیدوارم در این مسابقات ۴ سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آوریم و در المپیک هم برای تکواندو ایران مدال آوری کنیم.

ملی پوش تکواندو در مورد احتمال تغییر وزن خود برای حضور در مسابقات جهانی منچستر عنوان کرد: در مورد وزن با کادر فنی صحبت کردم و نظراتم را با آن‌ها در میان گذاشتم. امیدوارم که بهترین وزن را انتخاب کنم و یکی از مدال آوران تیم ملی تکواندو در آوردگاه جهانی باشم.

تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد درباره دور برگشت مسابقات لیگ برتر گفت: مسابقات نیم فصل دوم را شروع کردیم و رقابت‌های خوبی در حال برگزاری است. ملی پوشان در لیگ حضور دارند این انگیزه همه را بالا می‌برد. تکواندوکاران جوان در لیگ برتر جویای نام هستند و با توجه به اینکه تیم دانشگاه آزاد ملی پوشان بیشتری دارد، تکواندوکاران سایر تیم‌ها در لیگ تلاش می‌کنند با پیروزی برابر ورزشکاران تیم ما، اسم خود را مطرح کنند.

او تصریح کرد: در ابتدا فصل سطح رقابت‌ها پایین بود چرا که کلاه‌ها الکتریکی نبود و هوگو‌ها از استاندارد روز دنیا فاصله داشت. با گذشت زمان باز هم هوگو‌ها مشکل دارد. متاسفانه مسئولان لیگ فقط می‌خواهند مسابقات برگزار شود و کیفیت برای آن‌ها اهمیت ندارد. ما نمی‌توانیم مدام در رقابت‌های برون مرزی حضور داشته باشیم و کیفیت پایین هوگو‌ها به تکواندو و ملی پوشان لطمه می‌زند.

حسینی افزود: ما بار‌ها بابت کیفیت پایین هوگو‌ها اعتراض کردیم، اما تهیه هوگو‌ها با کیفیت بالاتر هزینه زیادی دارد و ما امیدواریم که این مشکل حل شود تا با استاندارد جهانی بتوانیم مبارزات لیگ را برگزار کنیم.

ملی پوش تکواندو در پایان در مورد داوری‌های لیگ برتر گفت: داوری مشکلی ندارد، اما قانون‌هایی که به داوران می‌گویند را به ما توضیح نمی‌دهند و متاسفانه ما شناختی از قوانین اعلام شده نداریم. قوانین هر روز در حال تغییر است و اگر به کادر فنی تیم‌ها اطلاع دهند ما به مشکل برخورد نمی‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: تکواندوکاران غایب می‌توانند در دومین انتخابی شرکت کنند/ترکیب نهایی تیم ملی اسفند مشخص می‌شود

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو


انتهای پیام/

اظهارات میرهاشم حسینی درباره لیگ برتر تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار