جلسه مصاحبه جذب سربازان امریه با حضوران مسئولان مربوطه در وزارت ارتباطات برگزار شد

جلسه مصاحبه با متقاضیان اولین دوره جذب سربازان امریه با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی و رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات برگزار شد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه مصاحبه با متقاضیان اولین دوره جذب سربازان امریه با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی و رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات برگزار شد.

شاهین جعفرپور، رییس مرکز نوسازی و تحول اداری، با اعلام این خبر گفت: حسب درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اواخر تیر ماه سال جاری، تخصیص ۳۰۰ نفر حواله امریه سربازی در ۸ رشته تحصیلی مختلف مورد موافقت ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار گرفت که اولین دوره  جذب این سربازان اسفند ماه سال جاری است.
در اولین دوره فراخوان در حوزه امریه سربازان در حدود ۴ برابر نیروی مورد نیاز متقاضی ثبت نام کردند و امروز چهارشنبه پنجم دی ماه، جلسه مصاحبه جذب از میان متقاضیان با حضور و نظارت سیروس معارفی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی و همچنین رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
پس از برگزاری جلسه مصاحبه از متقاضیان گذراندن امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات و یا حوزه رایانه جذب شدند.
به گفته جعفرزاده هدف کلی از این طرح اضافه کردن نیرو‌های تازه نفس با دانش و تخصص آکادمیک برای ایجاد تحول در همه ابعاد وزارت ارتباطات است که طبق مجوز ستاد کل نیرو‌های مسلح این طرح ۳ ساله و تا تیرماه ۱۴۰۰ اعتبار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار