معرفی بازی آموزشی KLAC مختص موبایل

بازی KLAC در ابتدا یک‌سری مراحل آموزشی دارد و شما روند ساده‌ای را طی می‌کنید تا به سیستم معمایی بازی عادت کنید و این‌بار با کلمات سر و کار نداریم بلکه بیش‌تر توجه بازیکنان باید روی حروف باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های آموزشی و سرگرم کننده بسیاری در دنیای بازی‌های موبایلی چه برای سیستم عامل اندروید و چه iOS وجود دارد که سعی می‌کند فکر کاربر را درگیر نماید و در این بین بازی KLAC نیز یک بازی‌های سرگرم کننده با رویکرد آموزشی محسوب می‌شود که امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد به معرفی آن بپردازد.

معرفی بازی آموزشی KLAC مختص موبایل

معرفی بازی KLAC

مطابق معمول بازی‌هایی که مکانیسم جدیدی را ارائه می‌کنند، بازی KLAC هم در ابتدا یک‌ سری مراحل آموزشی دارد و شما روند ساده‌ای را طی می‌کنید تا به سیستم معمایی بازی عادت کنید.

این‌بار با کلمات سر و کار نداریم و بیش‌تر توجه بازیکنان باید روی حروف باشد.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Silly Walk


روند کار بدین شکل است که یک‌ سری جعبه‌های حروف در اختیار کاربر قرار دارد و باید آن‌ها را طوری در جایگاه‌ها قرار دهند که این جعبه‌ها در گوشه بتوانند با جعبه‌های دیگر اشتراک داشته باشند. البته این تنها شروع کار است و در مراحل بعدی شاهد مکانیسم‌های جدیدی هم خواهید بود.

مهم نیست که کدام حروف دارای اشتراک باشند؛ شما تنها باید سعی کنید که این اشتراک بین همه جعبه‌ها وجود داشته باشد تا موفق شوید مرحله را به پایان برسانید. هر کدام از این جعبه‌ها را می‌توانید بچرخانید و حروف را طوری داخل آن‌ها بچینید که استراتژی خاص خود را پیاده‌سازی کنید و بتوانید اشتراک برقرار کنید.


بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین بازی‌های رایگان اندروید و IOS در سال ۲۰۱۸


این روند در ابتدای مراحل بسیار ساده به‌ نظر می‌رسد و اصلاً نیازی به تفکر ندارید اما توجه داشته باشید که شما در حال آموزش هستید و چالش‌های اساسی بعداً برای‌تان ظاهر خواهند شد. حروفی که با آن‌ها اشتراک برقرار می‌کنید، به رنگ سیاه درمی‌آیند و نشان‌دهنده موفقیت شما هستند.

معرفی بازی آموزشی KLAC مختص موبایل

کنترل‌های بازی اندروید و آیفون KLAC کمی مشکل دارند و سازندگان قول این را داده‌اند که در آینده بازی را روان‌تر کنند.


بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندرویدی سال 2017


در حالت فعلی کمی قرار دادن این جعبه‌ها روی جایگاه‌ها کار مشکلی است و بازیکنان را اذیت می‌کند اما این سختی به حدی نیست که نشود بازی را ادامه داد. استراتژی و طرحی که شما برای حل مراحل در نظر می‌گیرید می‌توانند منحصربه‌فرد باشند.

در ادامه خواهید دید که تقسیم این جعبه‌ها کار بسیار مهمی است و این‌که چه حروفی را برای اشتراک در نظر می‌گیرید، برای ادامه کار شما حیاتی خواهند بود؛ به‌ طور مثال باید حروفی را برای اشتراک در نظر بگیرید که امکان برقراری اشتراک برای دو جعبه بعدی وجود داشته باشد.

معرفی بازی آموزشی KLAC مختص موبایل

هنگامی که حرف سیاه‌شده را از جایگاه خارج کردید، می‌توانید از آن برای برقراری نقطه اتصال بین دیگر جعبه‌ها استفاده کنید و آن را در یک جعبه خاص دیگر جا دهید.

بازی KLAC المان‌های سرگرم‌کننده زیادی دارد اما آن چیزی که باعث می‌شود شما با آن همراه شوید مکانیسم جدید معماهایش است و این‌بار سازنده سعی کرده که شما را با حروف درگیر کند و کار کمی ساده‌تر باشد.


بیشتر بخوانید: دانلود پرطرفدارترین بازی ماشین‌سواری رکوردی در گوشی های هوشمند


همین سیستم ساده در ادامه‌ی مراحل سخت‌تر می‌شود و ذهن بازیکن کم‌کم با مشکل مواجه می‌شود. بالاخره رسالت اصلی یک اثر معمایی این است که بتواند بازیکنان را با تفکر همراه کند و ذهن‌شان را به‌کار بیندازد و این اثر دقیقاً به بهترین شکل توانسته این کار را انجام دهد.

این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: klac ، معرفی بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار