بسحاق: نگرانی بابت کسب سهمیه المپیک نداریم/ در مسابقات جهانی خیلی چیز‌ها مشخص خواهد شد

مربی تیم ملی تکواندو گفت: نگرانی از بایت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رقابت‌های قهرمانی جهان منچستر نداریم.

بسحاق: نگرانی از بابت کسب سهمیه المپیک نداریم/ در مسابقات جهانی خیلی چیز‌ها مشخص خواهد شدعلی محمد بسحاق مربی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات قهرمانی جهان منچستر و تاثیر این رقابت‌ها در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: مسابقات جهانی همیشه در سطح بالایی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این دوره از رقابت‌ها قبل از المپیک برگزار می‌شود اهمیت مسابقات را دو چندان کرده است. با این وجود ما نگرانی از بابت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در این رقابت‌ها نداریم و مطمئنم که ملی پوشان ما بهترین نتایج را کسب می‌کنند.

او ادامه داد: قبل از رقابت‌های جهانی، مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر در داخل ایران به میزبانی کیش در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها می‌تواند حکم دیدار تدارکاتی برای ملی پوشان ما داشته باشد تا کادر فنی با ارزیابی عملکرد آن‌ها شناخت کاملتری از نقاط ضعف و قوت آن‌ها پیدا کندو تا اردیبهشت ماه روی ملی پوشان بیشتر کار کند.

بسحاق تصریح کرد: کادر فنی تیم ۴ ماه اردو و چند دیدار تدارکاتی را برای افزایش آمادگی تیم ملی برنامه ریزی کرده است تا عملکرد ملی پوشان مدام زیر نظر باشد و در نهایت بهترین‌ها را راهی این دوره از رقابت‌های قهرمانی خواهیم کرد. خوشبختانه تکواندوکاران خوبی داریم که از جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و به طور حتم در مسابقات جهانی خیلی چیز‌ها مشخص خواهد شد.

مربی تیم ملی درباره روند رقابت‌های انتخابی تیم بیان کرد: مسابقات انتخابی از هفته آینده آغاز می‌شود و تمام تکواندوکاران روی شیاپ چانگ می‌روند. البته ۵ نفر از ملی پوشان که در گرندپری‌ها و المپیک جوانان موفق به کسب مدال شدند در دور اول رقابت‌های انتخابی حضور ندارند و در مرحله دوم که درون اردویی است باید مبارزه کنند. در پایان رقابت‌های انتخابی نفرات اول و دوم هر وزن و نفراتی که کادر فنی تیم ملی تشخیص دهد به اردوی تیم ملی انتخاب می‌شوند و پس از اینکه نفرات مشخص شدند از اول بهمن ماه اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان منچستر آغاز می‌شود.

بسحاق درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی و اضافه شدن مربی جدید به این کادر عنوان کرد: با توجه به اینکه نفرات تیم افزایش یافتند و رقابت‌های جهانی منچستر بسیار سنگین است ما به طور حتم به یک یا دو مربی نیاز داریم که به کادر فنی تیم ملی اضافه شوند. به همین دلیل کار‌های ابتدایی برای حضور حداقل یک مربی در تیم ملی در حال پیگیری است و زمانی کهمسئولان فدراسیون تکواندو و سازمان تیم‌های ملی موافقت کنند این فرد معرفی خواهد شد.

مربی تیم ملی تکواندو درمورد لیگ برتر گفت: از شروع مسابقات لیگ هر هفته در محل برگزاری حاضر شدم تا عملکرد ملی پوشان و دیگر تکواندوکاران را زیر نظر داشته باشم. به طور کلی با بررسی لیگ برتر به این نتیجه رسیدیم که تکواندوکاران جوان بسیار با انگیزه هستند که این موضوع خبر از یک پشتوانه قوی برای تیم ملی می‌دهد و به طور حتم در آینده شاهد موفقیت‌های تکوندو ایران در مسابقات مختلف خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: تکواندوکاران غایب می‌توانند در دومین انتخابی شرکت کنند/ترکیب نهایی تیم ملی اسفند مشخص می‌شود

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو 


انتهای پیام/

اظهارات بسحاق درباره تیم ملی و لیگ برتر تکواندو مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار