معرفی یک بازی ساده اما جذاب به نام؛ Best Rally +تصاویر

بازی Best Rally دارای دو مرحله‌ی مجزا است که هر مرحله از سطوح مختلفی تشکیل شده است.

معرفی یک بازی ساده اما جذاب به نام؛ Best Rally +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  زمانی که کاربران موبایل چه آن‌هایی که از گوشی های اندرویدی استفاده می‌کنند و چه آن هایی که از آیفون استفاده می‌کنند وارد بازی Best Rally می‌شوند در حقیقت با یک بخش تمرینی ساده و کوتاه را روبرو خواهند شد.درست در نقطه ای که کاربر نحوه هدایت ماشین‌ را در بازی یاد خواهد گرفت!

معرفی بازی موبایل Best Rally

شاید بتوان، سیستم انجام بازی آرکید اتومبیل‌رانی Best Rally را که اینطور توصیف کرد؛ ماشین شما به صورت پیش‌فرض در حال حرکت کردن است و شما با نگه داشتن انگشت‌تان در سمت چپ یا راست صفحه نمایش، اتومبیل خود را به چپ یا راست هدایت می‌کنید. بازی Best Rally دارای دو مرحله‌ی مجزا است که هر مرحله از سطوح مختلفی تشکیل شده است.

معرفی بازی موبایل Best Rally

حال شما در هر سطح وظیفه دارید هدفی را که از شما خواسته شده است، تکمیل کنید؛ به عنوان مثال؛ در بعضی از سطوح از شما خواسته شده است تا از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B بروید. دسته‌ی دیگر اهداف بازی Best Rally ، جمع‌آوری آیتم‌هایی در مدت زمانی مشخص است.


بیشتر بخوانید: اولین گیم‌پلی منتشر شده از بازی Avengers A-Day + فیلم


حال هر کدام از مراحل بازی Best Rally که تعداد کمی دارند، رفته رفته سخت‌تر می‌شوند و یک سری چالش مختلف به آن‌ها اضافه خواهد شد تا بازیکنان و مهارت‌شان در هدایت اتومبیل‌های کوچک، سنجیده شود؛ بطور مثال در سطح‌هایی که باید از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر بروید، یک سری مانع قرار داده می‌شود تا هدایت ماشین برای بازیکنان سخت‌تر شود یا جدا از بیشتر شدن چالش‌ها، طول مسیر نیز افزایش پیدا می‌کند.

در این میان بد نیست اشاره ای داشته باشیم به این موضوع که با پشت سر گذاشتن سطح‌های بازی Best Rally ، ستاره دریافت خواهید کرد؛ به عبارتی برای هر سطح سه ستاره در نظر گرفته شده است که بازیکنان با توجه به نوع عملکردشان می‌توانند ستاره‌های خود را دریافت کنند. همچنین اگر عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذارید، باید سطح مورد نظر را مجددا تکرار کنید. از طرفی هر قدر ستاره‌های بیشتری کسب کنید، رتبه‌ی شما در جدول رکورد‌های بازی بهتر خواهد بود. جدا از این موارد و وجود چالش‌های مختلف برای سرگرم کردن بازیکنان، با یک بازی موبایل رایگان طرف هستیم که ویدیو‌های تبلیغاتی را در خود جای داده است.

پس از چند دور بازی کردن Best Rally، باید یک ویدیو تبلیغاتی را به اجبار تماشا کنید.

معرفی بازی موبایل Best Rally

طراحی بازی Best Rally 

از نظر طراحی نیز بازی اندروید و آیفون Best Rally دارای ۳۱ پیست مختلف است که تنوع خاصی را به بازی بخشیده‌اند و بازیکنان، به هیچ وجه احساس خستگی نخواهند کرد. از طرفی در جهان بازی ۹ ماشین طراحی شده است که با پیشروی در بازی و جمع‌آوری پول، می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. در انتها بازی موبایل Best Rally می‌تواند تجربه‌ای جدید و لذت‌بخش، برای آن دسته از کاربرانی باشد که به دنبال بازی‌های ساده، اما سرگرم‌کننده روی پلتفرم موبایل هستند.

انتهای پیام/

معرفی بازی چالش برانگیز Best Rally

برچسب ها: Best Rally ، معرفی بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار