عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

استاد پرورش به فکر رفع مشکلات مردم بودند

آیت الله مقتدایی گفت:مرحوم پرورش به فکر رفع مشکلات مردم بودند و امید است که ایشان و همه کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم و انجام امور خیر هستند از اهل معروف در دنیا و آخرت باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت‌الله مرتضی مقتدایی ‌در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد ارتحال استاد سید‌علی‌اکبر پرورش که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد،گفت: مرحوم پرورش ملجأ و پناهگاه مردم بود و مردم مشکلات خود را با ایشان در میان می‌گذاشتند و ایشان همه تلاش خودرا برای خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌داد.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع)اضافه کرد: اهل معروف انسان‌هایی که برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند و اهل خیر بوده و در آخرت نیز اهل معروف هستند، اهل معروف روز قیامت و هم اهل معروف هستند و رفع گرفتاری که در دنیا برای مردم انجام می‌دادند روز قیامت هم می‌توانند برای دیگران رفع گرفتاری کنند.

وی ادامه داد: در روایت دیگر بیان شده ‌که در قیامت به اهل خیر بیان می شود که گناهان شما آمرزیده شده است، حال شما با اعمال صالح خود باقی می مانید و می‌توانید این حسنات را در عالم محشر به گرفتاران عالم محشر تقسیم کنید.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: مرحوم پرورش نیز چنین خصوصیاتی داشتند یعنی به فکر رفع مشکلات مردم بودند و امید است که ایشان و همه کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم و انجام امور خیر هستند از اهل معروف در دنیا و آخرت باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: روی باز و گشاده مرحوم پرورش سبب شده بود مردم همیشه مشکلات خود را برای ایشان مطرح می‌کردند چون می‌دانستند که ایشان پیگیر مشکلات آنها خواهد بود و اگر حقی بر جای مانده بود پیگیری احقاق حقوق بود.

انتهای پیام/ح

استاد پرورش با «روی باز و گشاده» ‌همیشه پیگیر ‌‌احقاق حقوق مردم بود‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار