بهره مندی بیش از ۵۰۰ بیمار سرطانی از خدمات پرتو درمانی بیمارستان واسعی سبزوار

رئیس مرکز آموزشی درمانی واسعی گفت: بیش از ۵۰۰ بیمار مبتلا به سرطان از خدمات بخش رادیوتراپی این مرکز بهره‌مند شده اند.

بهره مندی بیش از ۵۰۰ بیمار سرطانی از خدمات پرتو درمانی بیمارستان واسعی سبزواربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طا‌ها حسینی رئیس مرکز آموزشی درمانی واسعی گفت: بخش رادیو تراپی و پرتو درمانی مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار از آغاز فعالیت تا کنون به بیش از ۵۰۰ بیمار مبتلا به سرطان خدمات درمانی و تشخیصی رایگان ارائه داده است.

وی افزود: مرکزپرتودرمانی بیمارستان واسعی، ماهانه گنجایش پذیرش بیش از ۷۰ بیمار را داردو با تجهیز این مرکز به دستگاه‌های پیشرفته امکان درمان بیش از ۹۰ درصد تومور‌های سرطانی فراهم شده است.

رئیس بیمارستان واسعی گفت: این مرکز مجهز به دستگاه پیشرفته شتاب دهنده خطی الکتا است که قادر به تولید اشعه ایکس است و در حال حاضر طراحی درمان سه بعدی با استفاده از سی تی اسکن ۱۶ اسلایس ونرم افزار‌های پیشرفته انجام می‌شود

حسینی افزود: همه خدمات ارئه شده در این مرکز با پوشش بیمه‌ای و به صورت رایگان ارائه می‌شود و برای رفاه حال بیماران و همراهان، ۲ همراه سرا با ۲۴ واحد مسکونی در مراکز آموزشی درمانی واسعی و امداد شهید بهشتی با کمک خیران راه اندازی شد.


بخش رایو تراپی مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار شهریور ماه ۱۳۹۳ با حضوردکتر هاشمی وزیر بهداشت افتتاح شد و در حال حاضر علاوه بر سبزوار و شهرستان‌های تابعه به شهر‌های اطراف خدمات درمانی و تشخیصی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام//م. م
 

طرح های بهداشتی و درمانی سبزوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.