مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

فتنه در همه زمان‌ها با چهره‌های متفاوت وجود دارد/با شکست برجام مشکلات اقتصادی گریبان گیر مردم شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: فتنه در همه زمان‌ها وجود دارد و عده‌ای ساده لوح نیز به دنبال آن حرکت می‌کنند.

فتنه در همه زمان‌ها با چهره‌های متفاوت وجود دارد/با شکست برجام مشکلات اقتصادی گریبان گیر مردم شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام محمد احمدزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ظهر شنبه در جمع شورای هیات مذهبی مشهد گفت: سال ۸۸ قریب به ۸ ماه کشور در تلاطم بود، اما یک اتفاق کل کشور را دگرگون و حماسه ۹ دی را رقم زد، آن هم زمانی که با آتش زدن پرچم امام حسین (ع)، حقیقت آن‌ها شناخته و مردم نیز متوجه فتنه شدند.

وی تصریح کرد: این افراد به بهانه تقلب در انتخابات بسیاری از اموال عمومی و شخصی را به آتش کشیدند نیرو‌های مردمی را مورد شکنجه قرار دادند و داعش دیگری در کشور به وجود آورده بودند، این اتفاق کل کشور را منسجم و حماسه ۹ دی را رقم زد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در همه دوره‌های تاریخ فتنه با چهره‌های گوناگون وجود داشته و هیچ دوره‌ای مانند دوره حضرت علی (ع) فتنه و نفاق چهره خود را نشان نداده بود و در جنگ صفین وقتی قرآن‌ها بالای نیزه قرار گرفت، عده‌ای ساده لوح به خیال اینکه آن‌ها مسلمان هستند و نباید با آن‌ها جنگید حضرت علی (ع) را وادار به پذیرش حکمیت کردند، وقتی که نتیجه حکمیت به نفع معاویه شد اشتباه خود را به گردن ایشان انداختند.

حجت الاسلام محمد احمدزاده افزود: وقتی فضا غبارآلود و غیر شفاف می‌شود عده‌ای ناآگاه با سوء استفاده از این فضا بدون اینکه تابع دین خدا باشند به دنبال آنان حرکت می‌کنند و در زمان فعلی نیز عده‌ای سینه چاک مذاکره با آمریکا شدند، اقتصاد مقاومتی را به امید برجام ترک کردند و با شکست برجام مشکلات اقتصادی گریبان گیر مردم شد.

وی تصریح کرد: در آن موقع فضا به گونه‌ای شده بود که اگر کسی غیر از مذاکره حرفی می‌زد تکفیرش می‌کردند و در این وضعیت عده‌ای از نخبگان و اهل بصیرت به جای شفاف سازی، سکوت کردند.

علاوه بر ظاهر قضایا، باید باطن را نیز ببینیم

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی گفت:اگر می‌خواهیم مسیر امام حسین (ع) و پرچمی که متعلق به سیدالشهدا (ع) و حضرت فاطمه (س) است برافراشته بماند باید همواره مراقب و متوجه باشیم و علاوه بر ظاهر قضایا، باطن را نیز ببینیم.

 حجت الاسلام محمد احمدزاده افزود:افتخار نوکری درب خانه امام حسین (ع) به لطف و عنایت آن حضرت نصیب افراد خدمتگذار به ایشان شده و هیچ چیز از القاب و صفات اشخاص در این دنیا ماندنی نیست و چیزی که از شخص باقی می‌ماند، بار و توشه‌ای است که از این دنیا می‌برد.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.