استاندار کرمانشاه ؛

برخی تفاوت میان سرمایه‌گذاران و پیمانکار را نمی‌دانند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برخی تفاوت میان سرمایه‌گذاران و پیمانکار را نمی‌دانند، ولی از پروژه‌ها انتقاد می‌کنند، گفت : برخی به دنبال فراری دادن سرمایه گذاران از کرمانشاه هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گفت : برخی در فضای مجازی هستند که عمدا می‌خواهند سرمایه‌گذاران را از کرمانشاه فراری دهند.

وی با بیان اینکه جای تاسف است برخی هنوز فرق بین سرمایه گذار و پیمانکار را نمی‌دانند و از پروژه آزادراه همدان کرمانشاه انتقاد می‌کنند، گفت : منتقدان توجه کنند این سرمایه گذار قرار است ۲۸۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کند و نه اینکه به عنوان پیمانکار پولی دریافت کند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر یک بزرگراه در مسیر کرمانشاه فعال است و توجیه احداث یک آزادراه در موازات آن برای سرمایه گذار اصلا آسان نیست.

وی با بیان اینکه این سرمایه‌گذار قرار است طی ۲۵ سال و از طریق عوارض، سرمایه اش برگردد، عنوان کرد:همدانی‌ها درخواست کرده اند پیمانکار ابتدا قطعه کمربندی مرکز استان را اجرا کند و برخی شهر‌های شان را به این آزادراه وصل کنند، ولی مدیریت ارشد کرمانشاه شرط گذاشته است که از سمت بیستون کار آغاز شود.

وی تصریح کرد:پروژه آزادراه همدان کرمانشاه در ادامه به پروژه آزادراه کرمانشاه _. حمیل متصل می‌شود و شاهد یک تحول بزرگ در حوزه راه‌های شریانی استان خواهیم بود .

 

 

انتهای پیام/د

همدانی‌ها درخواست کرده اند پیمانکار ابتدا قطعه کمربندی مرکز استان را اجرا کند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار