مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از اعزام ۱۰۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان همدان در دهه فجر خبر داد.

اعزام ۱۰۰۰ مبلغ در دهه فجر به مناطق مختلف استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در جلسه ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای خلقت تاکنون هر جا مقابله جبهه حق و باطل و توحید و طاغوت رخ داده است توفیقاتی نصیب جبهه حق شده است.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات متعدد نصرت‌های الهی که توفیق جبهه حق شده با ایام الله شناخته می‌شوند اظهار داشت: در زمان حکومت ۱۰ ساله پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله که کفار بیش از ۸۰ جنگ را بر مسلمین تحمیل کردند و امروز در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، ملت مسلمان ایران فتنه‌ها و فراز و نشیب‌های بسیاری را که جبهه کفر زمان برآنها تحمیل کرد پشت سر گذاشته‌اند که یکی از آنها فتنه ۸۸ است.

دشتکی با اشاره به اینکه در حماسه ۹ دی مردم ایران جواب فتنه‌گران را دادند اضافه کرد: در این روز بزرگ مردم به برکت تبیین و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و این حماسه بزرگ را رقم زدند.

وی با اعلام اینکه در حماسه ۹ دی مدیران پشت سر مردم بودند گفت: امروز همه ما باید در کنار مردم در مراسم بزرگداشت ۹ دی قدم برداریم و این روز را گرامی بداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تأکید براینکه انقلاب اسلامی برای جهان امروز یک پدیده منحصر به فرد است و تبدیل به دردانه جهان شده است خاطرنشان کرد: در میان این همه هجمه‌های متعدد که علیه انقلاب اسلامی در حال انجام است به دلیل تلألو انقلاب در جهان و فتح قله‌های حق و حقانیت است.

وی درباره لزوم گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ابراز کرد: ما به‌عنوان مسئول کمیته قرآن و عترت و تشکل‌های مردمی برنامه‌ریزی‌های خود را از ابتدای سال آغاز کردیم و توانستیم محتوای مناسبی برای شبکه تبلیغ استان تولید کنیم.

حجت‌الاسلام دشتکی با اعلام اینکه برنامه‌های ما از دی‌ ماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن به مدت ۴۰ روز به اوج خود می‌رسد گفت: ۵۰ سرفصل برنامه در قالب بیش از ۱۲ هزار عنوان، ویژه فجر ۹۸ به همت اداره کل تبلیغات اسلامی همدان در این استان اجرا می‌شوند.

وی تصریح کرد: ضمن برگزاری جلسات تبیینی و گفتمان های متعدد، ۳۵۰ ستاد فرهنگی در روستاها شکل گرفته و هزارمبلغ نیز در ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف استان اعزام می شوند و اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از نخبگان مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل می‌کند.

انتهای پیام/ ش

در حماسه ۹ دی مردم ایران جواب فتنه‌گران را دادند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.