مدیر حوزه علمیه خراسان:

بصیرت خواهی، عامل ایجاد انقلاب اسلامی است/شناخت،حرکت به سمت اسلام ناب و رهبری، سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی

بصیرت خواهی، عامل ایجاد انقلاب اسلامی است/ شناخت، حرکت به سمت اسلام ناب و رهبری، سه عامل پیروزی انقلاب اسلامیمدیر حوزه علمیه خراسان گفت: فتنه‌های دشمن در مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بصیرت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب خنثی خواهد شد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: مهم‌ترین عامل ایجاد انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) بصیرت بود که موجب پیروزی مردم بر رژیم ستم شاهی شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) تاکید داشتند باید اسلام ناب را بشناسیم و مشکلی که در کشور‌های اسلامی وجود دارد و موجب شده سلطه خارجی بر کشور‌های اسلامی حاکمیت پیدا کند نداشتن بصیرت و نشناختن اسلام ناب است.

عاملی اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: باید اسلام را از نو معرفی کنیم که اگر به این مهم توجه شود مشکلات کشور‌های اسلامی حل خواهد شد به صورتی که در انقلاب اسلامی ایران سه عامل شناخت اسلام وبازگشت مردم به اسلام ناب و رهبری باعث پیروزی شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان ادامه داد: در فتنه ۸۸ برخی فکر می‌کردند مردم بصیرت لازم را برای مقابله با دشمن ندارند، زیرا دشمن امیدوار بود با استفاده از عوامل داخلی خود و استفاده از چهره‌های مطرح می‌تواند نقشه شوم خود را عملی کند.

وی افزود: در آن زمان مردم با بصیرت کم نظیر خود این توطئه را خنثی و دست رد به فتنه استکبار زدند و عوامل خارجی را از صحنه خارج و با رهبری بیعت مجدد کردند؛ در آن شرایط روحانیت نیز به عنوان مشعل داران بصیرت در طول تاریخ تلاش کردند راه صحیح را به مردم نشان دهند و آن‌ها را از گرفتار شدن در فتنه برحذر دارند.

مدیر حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: نقش مردم در ۹ دی امسال همانند سال ۸۸ است و باید در عرصه‌هایی که به حضور آن‌ها نیاز است حضور پیدا کنند.

وی گفت: مردم تاکنون در همه مقاطع حساس حضور داشتند و امسال و سال آینده نیز وظیفه خود را به خوبی انجام خواهند داد و هر فتنه‌ای که بخواهد در مسیر نظام اسلامی ایجاد شود با بصریت مردم و رهبری مقام معظم انقلاب اسلامی ایران خنثی خواهد شد.

منبع/ مهر

انتهای پیام//آ.ف


آگاهی و بصیرت مردم رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

برچسب ها: حوزه علمیه ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.