طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مطرح شد؛

هشدار معاون درمان وزارت بهداشت درباره پرداخت کارانه غیرمعمول پزشکان و پرسنل+ سند

معاون درمان وزارت بهداشت درباره پرداخت کارانه غیرمعمول پزشکان و پرسنل به روسای دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها هشدار داد.

هشدار معاون درمان وزارت بهداشت در مورد پرداخت کارانه غیرمعمول پزشکان و پرسنل+ سندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت طی نامه ای به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، ولایتی رئیس مرکز آموزشی درمانی سل و بیماری های ریوی مسیح دانشوری وفریدون نوحی رئیس مرکز آموزشی تحقیقاتی و درمانی قلب شهیدرجایی درخواست کرد تا در محاسبه و پرداخت کارانه، پزشکان، اعضای هیئت علمی و پرسنل مطابق قانون و با مجوز معاونت درمان وزارت بهداشت اقدام کنند، در غیر این صورت تبعات هر گونه پرداخت کارانه غیر از روال تایید شده به عهده رئیس دانشگاه یا مرکز درمانی خواهد بود.

هشدار معاون درمان وزارت بهداشت در مورد پرداخت کارانه غیرمعمول پزشکان و پرسنل+ سند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۰ دی ۱۳۹۷
تو را به خدا به فکر سایر اقشار بویژه معلمان هم باشید هرچه باشد سنگ بنای مهندسین و پزشکان و سایر مشاغل را این ها نهاده اند این چه ظلم و جوری است که در حقشان روا داشته می شود . به خدا دودش به چشم جامعه خواهد رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۰ دی ۱۳۹۷
من یک آقا 30ساله کارشناس و کارشناس ارشد علوم آزمایشگاهی پزشکی دارم و فارغ التحصیل تهرانم 2ساله بیکارم بخدا حاضرم با هر حقوقی استخدام وزارت بهداشت شم...سراغ دارم خیلی از پزشکان بیمارستانهای دولتی کارانه 1میلیارد بابت 1ماه دارند میگیرند...خدایا ب دادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۰ دی ۱۳۹۷
الان چرا مهندسان ناظر ساختمان هیچ گونه کارانه ای دریافت نمیکنند و تا حتی تعرفه خدمات مهندسی را گاها با تخفیف ۵۰ تا ۶۰ درصدی دریافت میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
اصلا دادن کارانه به پزشکان معنی ندارد ، وقتی دولت چند صد میلیون تومان خرج تحصیل یک پزشک کرده همین یعنی کارانه مادام العمر
آخرین اخبار